02 اردیبهشت 1402
129

دیجیاتو نوشت: توییتر که همین امروز حذف تیک‌های قدیمی را آغاز کرده بود، حالا با ارسال یک ایمیل به تبلیغ‌کنندگان گفته باید تیک آبی داشته باشند!

بازهم تغییر قوانین در توییتر؛ داشتن تیک‌آبی برای این افراد واجبه!

توییتر حذف تیک‌های آبی قدیمی شبکه اجتماعی خود را آغاز کرد که همین اتفاق نیز حواشی زیادی به همراه داشته است. ابتدا گفته شد که ایلان ماسک، مدیرعامل این شرکت تیک آبی برخی افراد مشهور که از پرداخت هزینه آن خودداری کرده‌اند را حفظ کرده و اکنون در گزارش جدیدی گفته شده که ظاهراً مشتریان تبلیغاتی توییتر برای دریافت خدمات موردنظر خود، باید دارای تیک آبی باشند!

چندین کاربر توییتر، از جمله «مت ناوارا»، کارشناس حوزه شبکه‌های اجتماعی، تصاویری را از ایمیل توییتر منتشر کرده‌اند که در آن گفته شده از تاریخ ۲۱ آوریل (۱ اردیبهشت)، دریافت تیک آبی برای اجرای تبلیغات در این پلتفرم مورد نیاز است.

ایمیل توییتر به تبلیغ‌کنندگان

بازهم تغییر قوانین در توییتر؛ داشتن تیک‌آبی برای این افراد واجبه!

در متن این ایمیل که با تیتر «ساخت یک توییتر بهتر از طریق تأییدیه» نوشته شده، آمده است: «از ۲۱ آوریل، حساب شما باید دارای علامت تایید دریافتی از طریق سرویس Twitter Blue یا Verified Organizations باشد تا بتوانید تبلیغات خود را در توییتر اجرا کنید. حساب‌های تجاری که بیش از ۱۰۰۰ دلار در ماه هزینه می‌کنند، در حال حاضر تیک طلایی دارند یا به‌زودی آن را دریافت خواهند کرد و در این زمان همچنان از دسترسی به خدمات تبلیغاتی لذت خواهند برد.»

توییتر در ادامه ایمیل خود توضیح داده که این تغییرات باعث ارتقای کیفی محتوای شبکه اجتماعی و بهبود تجربه افراد به‌عنوان یک کاربر یا تبلیغ‌کننده می‌شود. هنوز در صفحه مربوط به حساب‌های تبلیغاتی وب‌سایت توییتر هیچ اطلاعیه رسمی منتشر نشده که نشان دهد برای انجام تبلیغاتی در این شبکه اجتماعی باید تیک آبی دریافت کرد.

توییتر از امروز حذف تیک‌های آبی قدیمی سیستم خود را آغاز کرد تا این دسته از کاربران را به پرداخت هزینه سرویس Twitter Blue مجبور کند. با این حال، ظاهراً ایلان ماسک تیک آبی برخی افراد مشهور مانند «استفن کینگ»، نویسنده معروف داستان‌های ترسناک و «لبرون جیمز»، ستاره بسکتبال که گفته بودند هزینه ۸ دلاری آن را پرداخت نمی‌کنند، را حفظ کرده است.

۲۲۷۲۲۷


https://gorganema.ir