25 دی 1401
421

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان گفت: عصر روز شنبه در تصادف دو خودرو در محور گرگان به کردکوی دو نفر جان باختند.

تصادف در محور گرگان به کردکوی ۲ فوتی داشت

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان قاسم غریب آبادی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: عصر روز شنبه حوالی ساعت ۱۷ از مرکز کنترل و هماهنگی عملیات جمعیت هلال احمر گلستان تصادفی گزارش شد.

وی تصریح کرد: دو تیم در قالب چهار نفر با یک دستگاه ست نجات و یک دستگاه آمبولانس به محل حادثه واقع در محور گرگان به کردکوی روبروی روستای ایلوار اعزام شدند.

مدیرعامل جنعیت هلال احمر گلستان خاطرنشان کرد: در این حادثه یک دستگاه کامیون باژو پارس برخورد کرده که دو نفر فوت کردند.متوفیان توسط تیم جمعیت رهاسازی و سپس به عوامل نیروی انتظامی در صحنه حادثه تحویل شدند.

وی ادامه داد: با توجه به بارش برف و باران در روزهای اخیر در گلستان و لغزندگی جاده ها از رانندگان تقاضا می شود با احتیاط و سرعت مطمئنه در جاده ها رانندگی کنند.

غریب آبادی گفت: در هفته گذشته ۲۸ حادثه مختلف شامل ۲۲ حادثه جاده ای، یک مورد کارگاهی صنعتی، یک مورد برف و کولاک و چهار حادثه شهری در گلستان توسط ۷۸ نفر از امدادگران و نجاتگران هلال احمر امدادرسانی شد.

وی بیان کرد: از ۱۷ تا ۲۴ دی ماه امسال تعداد ۱۷۶ نفر حادثه دیدند که از این تعداد ۶۸ نفر مصدوم شده و ۲۵ نفر انها توسط نیروهای هلال به مراکز درمانی منتقل شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان ابراز کرد: در این مدت از ۳۲ دستگاه خودروی امدادی شامل آمبولانس، خودروی نجات و خودرو کمک دار سبک برای امدادرسانی بکارگیری شد.

انتهای پیام/۸۳۰۲۱


https://gorganema.ir