12 اردیبهشت 1402
135

سازمان هواشناسی در آخرین پیش‌بینی‌ها از وضعیت جوی کشور، از بارش پراکنده باران، رعد و برق، وزش باد شدید و خیزش گرد و خاک خبر داد.

امروز در این مناطق باران می‌بارد | خیزش گرد و خاک در بعضی استان‌ها | این دریا تا سه‌شنبه مواج است

به گزارش همشهری آنلاین، سازمان هواشناسی کشور براساس‌ تحلیل‌ آخرین‌ نقشه‌های پیش‌یابی‌ هواشناسی‌ اعلام کرد که امروز در برخی‌ مناطق‌ شمال غرب‌، جنوب‌ شرق‌، شرق‌، شمال شرق‌ و دامنه‌ها و ارتفاعات‌ البرز مرکزی و شرقی‌ رگبار و رعدوبرق‌ و در برخی‌ مناطق‌ واقع‌ در غرب‌، مرکز، استان‌های ساحلی‌ دریای خزر و استان‌های واقع‌ در دامنه‌های جنوبی‌ البرز مرکزی رگبار پراکنده رخ‌ می‌دهد.

یکشنبه‌ و دوشنبه‌ در برخی‌ مناطق‌ شمال غرب‌، شمال شرق‌، شرق‌، جنوب‌ شرق‌، سواحل‌ دریای خزر، بخش‌هایی‌ از مرکز و دامنه‌ها و ارتفاعات‌ البرز مرکزی بویژه در ساعات‌ بعدازظهر و اوایل‌ شب‌ رگبار باران، گاهی‌ رعدوبرق‌ انتظار می‌رود.

سه‌شنبه‌ و چهارشنبه‌ در برخی‌ مناطق‌ شمال غرب‌، شمال شرق‌، شرق‌ و استان‌های ساحلی‌ دریای خزر بارش‌ پراکنده رخ‌ خواهد داد.

امروز در برخی‌ مناطق‌ شمال غرب‌ و نوار مرزی غرب‌ و جنوب‌ غرب‌ کشور، وزش‌ باد شدید و خیزش‌ گردوخاک‌ دور از انتظار نیست.

یکشنبه‌ در شمال غرب‌، غرب‌ و جنوب‌ تهران، دوشنبه‌ در شمال غرب‌، غرب‌، جنوب‌ غرب‌، بخش‌هایی‌ از مرکز و استان‌های واقع‌ در دامنه‌ جنوبی‌ البرز مرکزی و سه‌شنبه‌ و چهارشنبه‌ در شمال شرق‌، شرق‌ و برخی‌ مناطق‌ استان‌های واقع‌ در دامنه‌های جنوبی‌ البرز مرکزی، در بعضی‌ ساعات‌، وزش‌باد به‌نسبت‌ شدید تا شدید و در مناطق‌ مستعد خیزش‌ گردوخاک‌ رخ‌ می‌دهد.

امروز شمال و غرب‌ خلیج‌ فارس‌، دوشنبه‌ خلیج‌ فارس‌، تنگه‌ هرمز و شرق‌ دریای عمان و سه‌شنبه‌ خلیج‌ فارس‌ و غرب‌ تنگه‌ هرمز مواج‌ است.
 


https://gorganema.ir