31 خرداد 1402
187

جواد نکونام به عنوان سرمربی جدید استقلال تهران در نشست خبری به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

نکونام: خیلی خوشحالم امیدوارم روزهای خوبی رقم بزنیم
نکونام: خیلی خوشحالم امیدوارم روزهای خوبی رقم بزنیم

به گزارش ایلنا، جواد نکونام امروز طی نشست خبری با حضور خبرنگاران به عنوان سرمربی جدید تیم استقلال تهران معرفی شد.

نکونام در ابتدای صحبت‌هایش اظهار داشت: خیلی ممنون از اینکه اینجا حضور دارید. از حجت کریمی تشکر ویژه می کنم که در این مدت زحمات زیادی کشیدند و از امیری هم تشکر می کنم که چندین سال است او را می شناسم و کنار هم بودیم. ممنون هواداران استقلال هستم که مثل خود من هوادار بودند، هستند و تا روز آخر خواهند بود.

برای بزرگی نام استقلال تلاش می‌کنم

در این مدت خیلی به من لطف داشتند. اخبار را پیگیری می کردم و ای کاش می شد حضوری از تک تک همه آنها تشکر کنم، اما از همینجا دست آنها را می فشارم و به آنها قول می دهم که ان‌شاءالله تا جایی که می توانم برای بزرگی نام استقلال تلاش کنم و باعث افتخارم است که در این تیم هستم.

از همه بزرگان اجازه می‌گیرم

از همه پیشکسوتان و بزرگان باشگاه بزرگ استقلال اجازه می‌گیرم، از جمله پرویز مظلومی عزیز که او را یکی از اسطوره‌های بزرگ اخلاقی و فنی باشگاه استقلال می‌دانیم.

از پدرم تشکر می‌کنم

از پدرم تشکر می‌کنم که ما را استقلالی کرد، ما استقلالی هستیم و به وجود ایشان افتخار می‌کنم. خوشحالم در باشگاه بزرگ استقلال هستم و امیدوارم کنار هم بتوانیم با هواداران روزهای خوبی رقم بزنیم.

امیدوارم بهترین کارنامه را داشته باشم

امیدوارم بهترین عملکرد و کارنامه را داشته باشیم که باعث افتخار هواداران باشد. این قول را می‌دهم ان‌شاءالله در پایان سال، فصل خیلی خوب و خوشحال‌کننده‌ای برای هواداران داشته باشم. تنها کاری که می‌توانم انجام بدهم، این است که از هواداران تشکر کنم و به آنها بگویم که در آخر فصل بتوانیم خوشحال باشیم،‌ کنار هم جشن بگیریم و شادی کنیم که آرزوی همه ما برای استقلال است.

الان نمی‌توانیم صحبت کنیم

شرایط طوری نیست که به صورت کنفرانس صحبت کنیم و حتما در یک برنامه در خدمت همه دوستان هستم و پاسخگو خواهم بود. امیدوارم این چند روز سخت که هواداران، مدیریت باشگاه و خود من و حتی فرزندم که الان در استقلال است و او هم درگیر شده را در آینده با خوبی و خوشی به پایان برسانیم.

انتهای پیام/

https://gorganema.ir