24 مرداد 1402
150

پیشکسوت پرسپولیس عقیده دارد این تیم همچنان در نقل و انتقالات باید به جذب بازیکن اقدام کند

رافت: پرسپولیس نیاز به جذب یک مهاجم گلزن دارد/ مشکلات داوری تا زمان ورود VAR رفع نمی‌شود.
رافت: پرسپولیس نیاز به جذب یک مهاجم گلزن دارد/ مشکلات داوری تا زمان ورود VAR رفع نمی‌شود.

پایان رأفت در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی ایلنا در مورد دیدار پرسپولیس مقابل آلومینیوم اظهار داشت: این بازی قابل پیش بینی بود که دیدار سختی است و دشواری‌های خودش را دارد. آلومینیوم تیم فیزیکی و قدرتمندی است که می‌تواند برای تیم‌های مدعی دردسر درست کند و مقابل پرسپولیس هم خوب عمل کرد و حتی می‌توانست امتیاز بگیرد ولی خب پرسپولیس باهوش بود و با استفاده از تجربه بازیکنانش توانست 3 امتیاز را بگیرد.

وی در مورد گل پرسپولیس هم گفت: اینکه می‌گویند آفساید بود یا نه را کارشناسان باید نظر بدهند ولی هرچه بود میلیمتری بود و تشخیصش واقعاً سخت است. به هر حال هفته اول لیگ است و در طول فصل از این مسائل به نفع یا ضرر هرکسی پیش می‌آید و این همه جنجال و جو سازی نمی‌دانم برای چیست. این را هم بگویم که تا زمانی که VAR وارد نشود این مسائل همیشه وجود دارد.

پیشکسوت پرسپولیس در ادامه گفت: تیم هنوز سرو شکل نگرفته و نشاط ندارد و نوعی کرختی در تیم می‌بینم که به خاطر شروع لیگ است ولی هرچه جلوتر برویم بدن بازیکنان آماده‌تر شده و تیم سرحال تر بازی می‌کند. تیم‌های یحیی گل‌محمدی اگر دقت کنید هرچه فصل جلوتر می‌رود بهتر عمل می‌کند و مهم‌ این است در بازی‌هایی که وضعیت خوب نیست هم بتوانی 3 امتیاز را بگیری که مقابل آلومینیوم این اتفاق رخ داد.

رافت در مورد نقل و انتقالات باشگاه هم گفت: پرسپولیس سه مهاجم از دست داده و فقط یک مهاجم جذب کرده است. البته شهاب زاهدی بازیکن بسیار خوبی است و خوشحالم او به پرسپولیس آمده است و به نظر من او یکی از بهترین خریدهای نقل‌وانتقالاتی باشگاه بوده ولی خب یک نفر نمی‌تواند جای سه نفر را بگیرد. پرسپولیس یک مهاجم تمام کننده نیاز دارد و باید بازیکنی شبیه به لوکادیا جذب کند تا در کنار زاهدی مشکلات نوک حمله تیم حل شود. 

انتهای پیام/

https://gorganema.ir