16 اردیبهشت 1403
16

سازمان هواشناسی از رگبار باران و رعد و برق، بارش تگرگ، وزش باد شدید، خیزش گرد و خاک و نیز مواج بودن دریا در نقاط مختلف کشور خبر داد.

رگبار شدید و رعد و برق در ۵ استان از فردا | تداوم بارش‌ها تا آخر هفته در این مناطق | وزش و باد و گرد وخاک در بخش‌هایی از

به گزارش همشهری آنلاین، سازمان هواشناسی کشور اعلام کرد امروز (یکشنبه) در برخی مناطق شمال غرب، غرب، ارتفاعات البرز مرکزی و شرقی و شرق سیستان و بلوچستان افزایش ابر و رگبار پراکنده رخ می‌دهد و در سایر مناطق کشور جوی آرام حاکم خواهد بود.

دوشنبه، با ورود سامانه بارشی به کشور، در بیشتر مناطق واقع در نیمه غربی کشور رگبار، رعد و برق، وزش باد شدید و در برخی نقاط بارش تگرگ پیش‌بینی می‌شود. در این روز بیشینه بارش در کرمانشاه، کردستان، آذربایجان شرقی، جنوب اردبیل، زنجان و گیلان خواهد بود.

سه‌شنبه در برخی مناطق واقع در نیمه شمالی کشور و ارتفاعات و دامنه‌های زاگرس مرکزی و جنوبی البرز رگبار، رعد و برق و وزش باد شدید پیش‌بینی می‌شود.

چهارشنبه در استان‌های ساحلی دریای خزر، مناطقی از شمال غرب، شمال شرق و بخش‌هایی از مرکز و پنجشنبه در شمال شرق، شرق، سواحل دریای خزر و برخی نقاط شمال غرب کشور بارش رخ می‌دهد.

امروز در شمال غرب، جنوب شرق و استان‌های واقع در دامنه‌های جنوبی البرز، دوشنبه در جنوب غرب و سه‌شنبه و چهارشنبه در غرب، مرکز و استان‌های واقع در دامنه‌های جنوبی البرز در بعضی ساعت‌ها وزش باد شدید و در مناطق مستعد خیزش گرد و خاک پیش بینی می‌شود.

امروز شرق دریای عمان و غرب دریای خزر و دوشنبه شرق دریای عمان و غرب خلیج فارس مواج هستند.


https://gorganema.ir