25 خرداد 1403
18

میراحمدی گفت: در انتخابات پیش رو باید هوشیار بود که نظام مدیریتی که آیت‌الله رئیسی با شهادت خویش آن را تثبیت کرد، دچار تغییر نشود که اگر بشود کشور و مردم دچار خسارت خواهند شد.

حمایت معنادار معاون وزیر کشور از کاندیداهای اصولگرا

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، سیدمجید میراحمدی معاون وزیر و رئیس ستاد اربعین کشور، پنجشنبه ۲۴خردادماه ۱۴۰۳، در جلسه ستاد اربعین‌حسینی استان ایلام گفت: آیت‌الله رئیسی شهیدی مظلوم بود که با خون خود، حیات مجددی به حرکت و پیشرفت نظام اسلامی بخشید.

معاون وزیر کشور خاطرنشان کرد: شهید رئیسی مردم را امیدوار کرد که نظام می‌تواند با داشتن مدیران جهادی، مردمی و کاربلد کارگشای مشکلات مردم باشد.

وی عنوان کرد: شهادت آیت‌الله رئیسی نیز جریان خدمت را شتاب بخشید و حماسه عظیمی در کشور ایجاد شد به گونه‌ای که مردم در طیف‌ها و جریانات سیاسی مختلف همگی به ادامه مشی شهید جمهور توسط رئیس‌جمهور آینده تاکید کرده و به کسی رای می‌دهند که از جنس ایشان باشد. شهید رئیسی نیز مثل شهید بهشتی تحول عمیقی در مردم ما و جهت‌گیری‌های سیاسی جامعه ایجاد کرد.

میراحمدی با اشاره به بحث انتخابات، یادآورشد: در انتخابات پیش رو باید هوشیار بود که نظام مدیریتی که آیت‌الله رئیسی با شهادت خویش آن را تثبیت کرد، دچار تغییر نشود که اگر بشود کشور و مردم دچار خسارت خواهند شد.

27218


https://gorganema.ir