13 آذر 1401
400

تیم والیبال پاس گرگان با مغلوب شدن مقابل میهمان اصفهانی خود تیم گیتی‌پسند، به‌ رده سوم سقوط کرد.

تیم والیبال پاس گرگان مغلوب میهمان اصفهانی خود شد

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از ایرنا، در این مسابقه که عصر امروز یکشنبه ۲۲ آبان ماه در سالن خالی از تماشاگر امام خمینی (ره) مجموعه ورزشی آزادی گرگان از هفته نهم دور رفت مرحله مقدماتی رقابت‌های لیگ برتر والیبال مردان باشگاه‌های کشور برگزار شد، تیم پاس با نتیجه سه بر یک نتیجه را به تیم گیتی‌پسند اصفهان واگذار کرد.

بازیکنان تیم پاس که در این مسابقه قضاوتش را احمد سرمست به عنوان داور اول به همراه وحید خراسانی به عنوان داور دوم با نظارت علی‌اصغر حاجی‌کاظمی و حضور اصغر درفش‌کاویان به عنوان ناظر فنی برعهده داشت، در دست اول با نتیجه ۲۵ بر ۲۲ موفق به پیروزی شد.

بازیکنان تیم پاس در دست دوم علیرغم یک بازی خوب، اما در یک دست حساس و نفس‌گیر نتیجه را با حساب ۲۵ به ۲۷ واگذار کردند تا برنده بازی حداقل در دست چهارم مشخص شود.

در دست سوم شاگردان عیسی سنگدوینی سرمربی تیم پاس گرگان برای یکسره کردن به میدان آمده بودند، اما بازیکنان این تیم همانند دست دوم اسیر بازی خوب بازیکنان گیتی‌پسند شدند و با حساب ۲۳ به ۲۵ باز هم نتیجه را واگذار کردند.

بازیکنان تیم پاس دست چهارم را به امید پیروزی شروع کردند اما در نهایت با نتیجه ۱۸ به ۲۵ مغلوب شدند.

عیسی سنگدوینی سرمربی تیم پاس گرگان در دست اول این مسابقه، یاران خود را با ترکیب اسماعیل مسافر، ابراهیم بزمونه، قاسم کارخانه، علیرضا عبدی، متین احمدی و سعید رنجبر در کنار آرمان صالحی به عنوان لیبرو به میدان فرستاد.

شاگردان سعید عقیلی سرمربی تیم گیتی‌پسند اصفهان نیز با ترکیب نخستین ادریس دانشفر، محمد بربست، محمد باقری، رمضان صحبتی، مرصاد آقاجانی و مجید ریگی در کنار مهران توانایی به عنوان لیبرو وارد زمین شدند.

در دست دوم این مسابقه و در امتیاز ۲۱ به ۲۱ اسماعیل مسافر بازیکن تیم پاس گرگان به دلیل اعتراض‌های مکرر به قضاوت بازی، از سوی داور اول با کارت زرد جریمه شد.

همچنین ادریس دانشفر بازیکن تیم گیتی‌پسند در دست سوم به علت درگیری لفظی با بازیکن تیم پاس تز داور اول کارت زرد دریافت کرد.

روز گذشته اعلام شده بود که ورود تماشاگر جهت تماشای این مسابقه بلامانع است، اما پیش از ظهر امروز این بلامانع بودن لغو شده بود و جمعیتی حدود ۵۰۰ نفر که از لغو ورود تماشاگر به سالن بی‌خبر بودند، با حضور در مجموعه ورزشی آزادی گرگان با درب‌های بسته سالن مواجه شدند.

تیم پاس گرگان در پایان هفته نهم رقابت‌های لیگ برتر والیبال مردان باشگاه‌های کشور و از دور رفت مرحله مقدماتی با انجام ۹ بازی، توانسته ۶ برد را در مقابل سه شکست داشته باشد و با مجموع ۱۶ امتیاز در رده سوم جدول رده‌بندی قرار بگیرد.

این تیم در هفته دهم روز چهارشنبه ۲۵ آبان ماه در آمل به مصاف تیم لبنیات هزار این شهر و شاگردان بهروز عطایی (سرمربی تیم ملی والیبال مردان ایران) خواهد رفت و به نوعی ضمن برگزار کردن یکی از دربی‌های تیم‌های شمالی لیگ برتر، مصاف تیم‌های اول و دوم جدول لیگ برتر را رقم خواهد زد.

تیم والیبال گیتی‌پسند اصفهان که پیش از این دیدار تنها با سه برد در برابر پنج باخت و مجموع ۱۰ امتیاز در رده دهم قرار داشت، با پیروزی امروز خود، جمع امتیازات خود را به عدد ۱۳ رساند و در رده نهم قرار گرفت.

اصفهانی‌ها در بازی دهم خود روز چهارشنبه هفته جاری، در رفسنجان میهمان تیم مس این شهر خواهند بود.

سی ‎و ششمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر مردان ایران از روز چهارشنبه ششم مهر ماه با حضور ۱۴ تیم پاس گرگان، نیان الکترونیک خراسان، سایپا تهران، راه‌یاب ملل مریوان، شهداب یزد، هورسان رامسر، مس رفسنجان، فولاد سیرجان ایرانیان، لبنیات هراز آمل، ایفا سرام اردکان، گیتی پسند اصفهان، پیکان تهران، شهرداری ارومیه و شهرداری گنبد در یک گروه مقدماتی آغاز شده است.

در دور مقدماتی این دوره از رقابت‌ها، تیم‌ها در قالب یک گروه به صورت رفت و برگشت با هم مسابقه می‌دهند و سپس هشت تیم برتر راهی مرحله پلی‌آف خواهند شد و مراحل پلی‌آف لیگ برتر مردان به صورت دو برد از سه مسابقه خواهد بود.

در لیگ برتر سال ۱۴۰۱ دیدارهای مرحله گروهی بعد از ۲۶ هفته به پایان می‌رسد و علاوه بر این‌که هشت برتر به مرحله پلی‌آف صعود می‌کنند، تیم‌های یازدهم تا چهاردهم جدول مرحله مقدماتی در پلی‌آف خاص برای تعیین ۲ تیم سقوط کننده با هم رقابت‌ خواهند کرد.

در دیدارهای مرحله نخست پلی‌آف لیگ برتر والیبال سال جاری، هشت تیم برتر دور مقدماتی با هم روبه‌رو می‌شوند و تیم‌های پیروز ۲ مسابقه از سه دیدار، به مرحله بعدی راه خواهند یافت، در این مرحله تیم‌های اول با هشتم، دوم با هفتم، سوم با ششم و چهارم با پنجم به رقابت می‌پردازند.

در مرحله دوم پلی‌آف تیم‌های برنده مرحله نخست در سه دیدار به مصاف هم خواهند رفت تا تیم‌های پیروز ۲ مسابقه، به جمع چهار تیم برتر صعود کنند، در نهایت فینال این رقابت‌ها در یک دیدار برگزار می‌شود و دیدار رده‌بندی نیز برگزار نخواهد شد تا دو تیم بازنده مرحله نیمه‌نهایی به عنوان سوم مشترک اکتفا کنند.

پایان پیام/س


https://gorganema.ir