14 دی 1401
171

در سومین هفته از رقابت های غرب آسیا، تیم بسکتبال شهرداری گرگان در تهران به مصاف نفت عراق می‌رود.

مسابقات بسکتبال غرب آسیا/ سومین رقابت شهرداری گرگان در آزادی

به گزارش خبرگزاری فارس از گلستان، تیم شهرداری گرگان در سومین دیدار خود از رقابت‌های بسکتبال باشگاه‌های غرب آسیا امروز (چهارشنبه 14 دی ) در برابر نفت عراق به میدان می‌رود.

تیم شهرداری گرگان در نخستین دیدار خود در این رقابت‌ها با نتیجه ۸۱ بر ۷۴ برابر الریاضی لبنان شکست خورد و در هفته دوم در این رقابت‌ها با نتیجه ۸۳ بر ۷۸ برابر تیم الکرامه سوریه به پیروزی رسید.

همچنین به دلیل عدم پذیرش سالن بسکتبال شهر گرگان از سوی نماینده فدراسیون بسکتبال آسیا، بازی‌های شهرداری گرگان در تهران برگزار می‌شود.

در این رقابت ها ۳ تیم برتر منطقه غرب و ۳ تیم برتر منطقه خلیج فارس به فینال واسل لیگ صعود می‌کنند و تیم‌های آستانه قزاقستان و نماینده هند نیز به صورت مستقیم به مرحله نهایی (فاینال ایت) راه خواهند یافت.

تیم‌های بسکتبال شهرداری گرگان «قهرمان رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال مردان باشگاه‌های کشور در فصل ۱۴۰۱ - ۱۴۰۰» و ذوب آهن اصفهان به عنوان دو نماینده جمهوری اسلامی ایران در این رقابت‌ها حضور دارند که شهرداری گرگان در گروه دوم با تیم‌های الریاضی لبنان، النفت عراق و الکرامه سوریه هم گروه است.

دیدارهای دور برگشت شهرداری گرگان در لیگ برتر بسکتبال غرب آسیا از ۲۸ دی ماه آغاز می‌شود، شهرداری گرگان - الریاضی لبنان چهارشنبه ۲۸ دی، الکرامه سوریه - شهرداری گرگان چهارشنبه ۱۷ اسفند و نفت عراق - شهرداری گرگان چهارشنبه دو فروردین ۱۴۰۲ به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

انتهای پیام/


https://gorganema.ir