22 آذر 1401
310

سرپرست آموزش و پرورش شهرستان گنبدکاووس گفت: نخستین مرحله اعزام دانش اموزان امروز با اعزام ۵۰ دانش اموز پسر گنبدی آغاز شد.

۵۰ دانش آموز پسر گنبدی به راهیان نور اعزام شدند

عبدالقادر ظفر در حاشیه اعزام دانش آموزان گنبدی به راهیان نور در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار کرد: در سه سال گذشته به دلیل شیوع بیماری کرونا اعزام دانش آموزان به راهیان نور متوقف شده بود و امروز شاهد نخستین اعزام دانش اموزان پسر به تعداد ۵۰ نفر  به مناطق عملیاتی جنوب کشور در قالب راهیان نور هستیم.

وی تصریح کرد: تا پایان امسال دانش اموزان پسر و دختر مقطع متوسطه دوره دوم نیز به تعداد ۱۰۰ نفر به مناطق عملیاتی جنوب اعزام خواهند شد.

سرپرست آموزش و پرورش شهرستان گنبدکاووس خاطرنشان کرد: مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس کلاس مقاومت و پایداری برای دانش آموزان بوده و آنها در بازدید از این مناطق با رشادت ها و فداکاری های رزمندگان اسلام آشنا شده و از نزدیک لمس خواهند کرد.

وی با اشاره به اتفاقات اخیر دشمنان در کشور ادامه داد: اردوهای راهیان نور در جنگ شناختی کنونی نقش بسیار مهم دارد زیر قدرت فکر و دانش دانش آموزان را نسبت به تجزیه و تحلیل مسائل جامعه و همچنین توطئه های دشمنان ارتقاء می دهد.

ظفر گفت: فرهنگ دفاع مقدس یکی از سرمایه های مهم معنوی کشور بوده که به لحاظ انتقال به نسل آینده و حفظ ان باید این فرهنگ ترویج شود و بهترین راه ترویج آن اعزام نسل جوان و دانش اموزان به مناطق عملیاتی است.

انتهای پیام/۸۳۰۲۱


https://gorganema.ir