20 شهریور 1403
29

همزمان با نهم ربیع‌الاول سالروز آغاز امامت حضرت صاحب الزمان (عج) اجتماع بزرگ مردم گرگان با عنوان «عید بیعت» برگزار می‌شود.

اجتماع گرگانی‌ها در «عید بیعت» با حضور قهرمانان المپیک
- اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گرگان، در هفته‌های گذشته ستاد مردمی عید بیعت در شهرستان گرگان شکل گرفت و قرار است در نهم ربیع‌الاول همزمان با سالروز آغاز امامت حضرت ولی‌عصر (عج) اجتماع بزرگ مردم گرگان با عنوان عید بیعت در این شهر برگزار شود.

این مراسم قرار است روز جمعه بیست و سوم شهریورماه ساعت 18 و 30 دقیقه در میدان ولیعصر گرگان، نبش آذر یکم با حضور مردم این شهرها و روستاهای اطراف گرگان برگزار خواهد شد.

ستاد مردمی عید بیعت شهرستان گرگان از حجت‌الاسلام ماندگاری به عنوان سخنران اصلی این مراسم دعوت به‌عمل آورده است و نجم‌الدین شریعتی، مجری توانمند برنامه سمت خدا و حسینیه معلی نیز اجرای این مراسم را برعهده دارد.

کربلایی کاظم اکبری و کربلایی سیدمحمدرضا نوشه‌ور نیز از جمله مداحانی هستند که قرار است در اجتماعی بزرگ مردمی عید بیعت در گرگان به اجرای برنامه بپردازند.

از بخش‌های جذاب این برنامه حضور قهرمانان و مدال آوران المپیکی کشورمان خواهد بود. علاوه بر حضور مهدی الفتی ژیمناست تاریخ‌ساز گرگانی در بازی‌های المپیک پاریس 2024 ، ستاد مردمی در حال رایزنی با قهرمانانی همچون رحمان عموزاد و امیرحسین زارع برای حضور در این مراسم است.

گفتنی است، عید بیعت مردم گرگان با حضرت صاحب الزمان ( عج)، مهمانان خارجی هم خواهد داشت که به‌زودی از سوی ستاد برگزاری مراسم درباره حضور آنان اطلاع‌رسانی خواهد شد.

برگزاری جشن‌های محله‌ای و جنگ‌های شادی در بوستان‌ها و محلات شهر، برپایی ایستگاه‌های پذیرایی و فرهنگی در سطح شهر از سوی هیئت‌های مذهبی از دیگر برنامه‌های این روز است.

انتهای پیام/582/


https://gorganema.ir