25 آذر 1401
410

مدیرکل راه و شهرسازی گلستان گفت: پروژه محور اینچه برون شاهرود طبس جزو مصوبات سفر ریاست جمهوری بوده و عملیات اجرایی آن بزودی آغاز می شود.

عملیات اجرایی پروژه محور اینچه برون - شاهرود - طبس بزودی آغاز می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان مهدی ملک ظهر امروز در جمع نمازگزاران در مصلی وحدت گرگان اظهار کرد: جایگاه مخزن سوخت کلاله که جزو مصوبات سفر رئیس جمهور بوده با پیگیری های استاندار گلستان در زمینی به مساحت سه هزار  ۶۰۰ مترمربع و با اعتبار اولیه ۴۵۰ میلیارد ریال شامل ابنیه، سایبان، واحدهای سوخت رسان و دو مخزن ۹۰ هزار لیتری به زودی احداث می شود.

وی تصریح کرد: پروژه محور اینچه برون شاهرود طبس نیز جزو مصوبات سفر بوده و عملیات اجرایی آن بزودی با همکاری سازندگان چینی احداث می شود.
مدیرکل راه و شهرسازی گلستان خاطرنشان کرد: یکی از پروژه های مهم استان گلستان که جزو پیگیری های ریاست محترم جمهور و استاندار گلستان است پروژه خلیج گرگان بوده که با پیشرفت فیزیکی ۴۵ درصدی و سرعت بیشتر در حال انجام است.

وی ادامه داد: پرواز گرگان مشهد و بالعکس بزودی راه اندازی می شود و اگر این پرواز استقبال خوبی داشت تعداد پروازها در طول هفته افزایش پیدا می کند.

ملک گفت: تکمیل پروژه جاده ترانزیتی گنبدکاووس موسوم به جاده نفت که جزو مصوبات سفر رئیس جمهور بود مبلغ ۱۵۰ میلیارد تومان در قالب اعتبارات متمم سفر به گلستان مصوب شده و قرار است با دستور معاون اول رئیس جمهور از طریق سازمان برنامه و بودجه تخصیص پیدا کند.با تخصیص این اعتبار زیرسازی و آسفالت این جاده تا محدوده روستای " آراقویی" انجام می شود.

وی بیان کرد: گلستان دارای ۶ هزارو ۲۱۷ کیلومتر راه بوده که ۳۰۸ کیلومتر آن شامل بزرگراه و ۷۵۱ کیلومتر ان راه اصلی است.

مدیرکل راه و شهرسازی گلستان ابراز کرد: از ابتدای دی ماه ۲۶ اکیپ راهداری در سه هزارو ۶۰۰ کیلومتر از راه های استان که تحت تاثیر شرایط زمستانه قرار دارند مستقر می شوند.

انتهای پیام/۸۳۰۲۱


https://gorganema.ir