26 آذر 1401
180

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گلستان گفت: در هشت ماه گذشته بیش از ۴ میلیون تن بار توسط رانندگان گلستانی جابجا شد.

دست رد رانندگان گلستانی به فراخوان‌های معاندان/ جایجایی ۴ میلیون تن بار در ۸ ماه

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، عادل مصدقی صبح امروز در مراسم گرامیداشت روز حمل و نقل، رانندگان و راهداران که در تالار فخرالدین اسعد گرگانی برگزار شد، اظهار کرد: در سیستم حمل و نقل جاده‌ای، اصل اساسی رانندگان هستند و اگر این عزیزان نباشند در بخش‌های مختلف با مشکل مواجه خواهیم شد.

وی با اشاره به تقدیر نماینده ولی فقیه در‌گلستان از رانندگان سیستم حمل و نقل، ادامه داد: دشمنان در این ایام خیلی تلاش کرد تا در این بخش آسیب‌هایی را وارد کنند اما قلب پاک رانندگان گلستانی و معرفت و بینش عمیق آنها تمام توطئه‌های دشمنان را خنثی کرد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گلستان تصریح کرد: این عزیزان مشکلاتشان را در فضایی منطقه قاطعانه بیان کردند و مطالبات را به درستی بیان کردند و ما با جدیت پیگیر هستیم.

مصدقی گفت: بیش از ۱۵ هزار راننده در‌ گلستان در بخش بار و مسافر در حال خدمت‌رسانی هستند. 

وی اضافه کرد: بیش از ۱۳ هزار ناوگان بخش باری و مسافری داریم که در هشت ماه گذشته بیش از ۴ میلیون تن بار و بیش از یک میلیون و ۶۰۰ هزار نفر در بخش مسافر جابجا شدند و این رانندگان به این عزیزان خدمت‌رسانی کردند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گلستان با اشاره به برخی از محورهای پرتردد و پرتصادف تصریح‌کرد: ۱۵ کیلومتر راه در گلستان در دهه فجر امسال به بهره‌برداری خواهد رسید.

مصدقی افزود: تقاطع غیرهمسطح علی‌آبادکتول به فاضل آباد طولانی شد اما قول دادیم در دهه فجر به بهره‌برداری برسد .

وی گفت: کاربران جاده‌ای حقشان است در مسیرهای گلستان جاده‌ای زیبا و تمیز ببینند و با اجرای طرح ضربتی پاکسازی محورهای استان توانستیم اقدامات مثبتی را انجام دهیم.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گلستان بیان کرد: راهداری زمستانی ماموریت ویژه روزهای پیش رو برای ما است و به صورت رسمی این طرح در استان در کنار سایر دستگاه‌های استان آغاز شده است.

مصدقی گفت: سامانه ۱۴۱ به قورت ۲۴ ساعته آماده خدمت‌رسانی و اطلاع رسانی به مردم است و رانندگان حتما از ظرفیت‌های این سامانه استفاده کنند.

انتهای پیام/۸۳۰۰۴


https://gorganema.ir