26 آذر 1401
210

استاندار گلستان گفت: امسال برای بهسازی و آسفالت راه‌های استان مبلغ ۳۰۰ میلیارد تومان بصورت قیر رایگان از محل اعتبارات سفر رئیس جمهور به استان گلستان مصوب شد.

۳۰۰ میلیارد تومان قیر رایگان برای بهسازی و آسفالت راه‌های استان گلستان مصوب شد

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، علی محمد زنگانه صبح امروز در مراسم متمرکز پروژه های اسفالت معابر شهری محلات کم برخوردار استان گلستان در محله انجیراب گرگان با حضور معاون وزیر راه و شهر سازی اظهار کرد: تلاش کنیم تا عدالت را در مناطق کم برخوردار، سکونتگاه های غیررسمی و حاشیه شهر نسبت به ارائه خدمات در شهر برقرار کنیم. اقدام برقراری عدالت و توازن در همه سطوح جامعه حرکت ارزشمند و مقدس است.

وی تصریح کرد: در همین راستا امسال مبلغ ۳۰۰ میلیارد تومان بصورت قیر برای حوزه راه های استان و مبلغ ۹۰۰ میلیارد تومان برای حوزه شهرسازی از محل اعتبارات سفر رئیس جمهور به استان گلستان مصوب شد.

استاندار گلستان خاطرنشان کرد: در سفر رئی س جمهور به استان گلستان بیش از ۱۲ هزار میلیارد تومان برای پروژه های استان مصوب شد که این مبلغ جدا از ۱۳ هزارو ۵۰۰ میلیارد تومان اعتبارات ارزی و ۱۱ هزارو ۲۰۰ میلیارد تومان تسهیلات اشتغالزایی است.

وی ادامه داد: تلاش داریم تا در افق ۱۴۰۴ میانگین درامد سرانه تولید استان گلستان را به میانگین سرانه تولید کشور برسانیم.

زنگانه گفت: مجموع اعتبارات استان گلستان ۱۹۹ درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش داشته است. حوزه آبرسانی و زیرساخت های این حوزه از مشکلات مهم استان بوده که از تشکیل دولت سیزدهم تاکنون یکهزارو ۸۰۰ میلیارد تومان در بخش زیرساخت های این حوزه هزینه شده است.

 

 

وی بیان کرد: میزان عملکرد اجرای پروژه های حوزه راه در دولت سیزدهمدر استان گلستان بیش از دو برابر کل زمان قبل است.

استاندار گلستان یاداور شد: بیان خدمات انجام شده و اطلاع رسانی ان به اندازه خدمات ارائه شده ارزشمند بوده و مدیران می بایست در کنار اقدامات انجام شده پیوست رسانه ای داشته باشند.

در این مراسم از لوگو محلات هدف و کم برخوردار گرگان رونمایی و عملیات اجرایی مجموعه ورزشی روباز محله انجیراب اغاز و سپس مسئولان کشوری و استانی مزارشهدای گمنام دانشگاه پیام نور گلستان را عطرافشانی کردند.

انتهای پیام/۸۳۰۲۱


https://gorganema.ir