26 آذر 1401
159

استاندار گلستان گفت: در سفر اسفندماه رئیس جمهور به استان 9 هزار میلیارد ریال به حوزه راه و شهرسازی و 3 هزار میلیارد ریال هم از محل اعتبارات قیر به استان گلستان اختصاص یافت.

اختصاص ۱۲ هزار میلیارد برای بهسازی و ایمنی جاده‌های گلستان در سفر رئیس جمهور
- اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گرگان، علی‌محمد زنگانه ظهر امروز در همایش گرامیداشت هفته حمل و نقل اظهار داشت: در سفر اسفند پارسال رئیس جمهور، 120 هزار میلیارد ریال برای  گلستان مصوبه در نظر گرفته شد که 9 هزار میلیارد ریال آن سهم حوزه راه و شهرسازی و زیرمجموعه‌ها و 3 هزار میلیارد ریال هم از محل اعتبارات قیر بود.

وی افزود: در حوزه زیرساخت، پروژه تعریض جاده آق‌قلا - بندرترکمن در دست انجام است و این طرح ها به اندازه 2 برابر سال‌های قبل پیشرفت دارد.

استاندار گلستان تصریح کرد : همچنین ایجاد 6 دوربرگردان ایمن در دستور کار قرار دارد که امیدواریم در زمانی کوتاه به بهره‌برداری برسد.

زنگانه گفت: تامین روشنایی جاده‌های اصلی گلستان از دیگر نیازهای بخش حمل و نقل استان است که در راستای توجه به آن، ایجاد روشنایی در 19.6 کیلومتر جاده‌ها در دست انجام است.

وی بیان کرد: گلستان نیاز به شهرک حمل و نقل دارد که معاونت عمرانی ایجاد این طرح را باید در دستور کار خود قرار دهد و از آنجایی که سرمایه‌گذار این پروژه، فعالان این حوزه هستند، زمان ساخت و تکمیل این شهرک کوتاه خواهد بود.

استاندار گلستان تصریح کرد: اعتبارات اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای پارسال 4 هزار و 700 میلیارد بود که این رقم امسال به 9 هزار و 300 میلیارد ریال افزایش پیدا کرد.

انتهای پیام/581/


https://gorganema.ir