04 دی 1401
150

رئیس بسیج رسانه استان گلستان با اشاره به ارسال 704 اثر به هشتمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر در استان، گفت: در بخش مکتوب 401 اثر و 303 اثر در بخش چند رسانه‌ای به دبیرخانه جشنواره ارسال شده است.

ارسال ۷۰۴ اثر به هشتمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر در استان گلستان
- اخبار استانها -

محمد مهدی تجری ظهر در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در گرگان، با اشاره به پایان مهلت ارسال آثار به دبیرخانه هشتمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر، اظهار داشت: با رسیدن به پایان آذر ماه مهلت ارسال آثار به دبیرخانه هشتمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر استان گلستان به پایان رسید.

وی افزود: در مرحله دریافت آثار 704 اثر به دبیرخانه ارسال شد که از این تعداد 401 اثر در بخش مکتوب و 303 اثر به قالب چند رسانه‌ای به دبیرخانه ارسال شده است. پس از این، مرحله داوری آثار آغاز خواهد شد و برگزیدگان هر بخش مشخص می‌شوند.

رئیس بسیج رسانه استان گلستان عنوان کرد: پس از پایان داوری در اواخر دی ماه اختتامیه هشتمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر در استان گلستان برگزار می‌شود.

رئیس بسیج رسانه استان گلستان رسالت در پیام‌رسانی، شجاعت، وفاداری و ارادت و هدایت ابوذری را جزو محورهای مهم در این جشنواره دانست و اظهار کرد: فلسفه وجودی نام ابوذر در جشنواره ابوذر آمیخته با این مفاهیم است و امید داریم اصحاب اندیشه و رسانه در این مسیر اهتمام جدی داشته باشند.

تجری ادامه داد: محورهای یازده‌گانه را برای این جشنواره پیش‌بینی کردیم که شامل تحقق شعار سال، جهاد تبیین، پیوند رسانه و صنعت، مقابله با آسیب‌های اجتماعی، دستاوردهای انقلاب اسلامی، بسیج و حوزه‌های اقدام، بیانیه گام دوم انقلاب، مکتب شهید سلیمانی، امید و نشاط آفرینی، خانواده، جامعه و فرزندآوری، سبک زندگی ایرانی اسلامی و تقریب، موانع و راهکار است.

انتهای پیام/581/


https://gorganema.ir