07 دی 1401
214

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان گنبدکاووس گفت: در سالروز شهادت سردار سلیمانی و دهه بصیرت یادواره شهدای امنیت با هدف یاد و گرامیداشت شهدای مدافع حرم به ویژه شهید سلیمانی در گنبدکاووس برگزار می شود.

یادواره شهدای امنیت به یاد سردار سلیمانی در گنبدکاووس برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از گنبدکاووس حجت الاسلام احمدرضا کریمی در جلسه هماهنگی برنامه های ایام دی ماه با حضور معاون سیاسی امنیتی فرمانداری ویژه و مسئولان ادارات گنبدکاوس اظهار کرد: ۹ دی سالروز حماسه بی نظیر و شکوهمند مردم ایران اسلامی در برابر توطئه ها و نقشه های دشمنان خارجی و داخلی بوده و با هدف گرامیداشت این روز برنامه متمرکز روز بصیرت ساعت ۱۰ صبح روز جمعه در مصلی امام جعفر صادق(ع) با حضور مردم و علمای انقلابی شیعه و سنی شهرستان برگزار می شود.

وی تصریح کرد: برنامه این روز به گونه ای طراحی شده که بعد از برنامه متمرکز نمازجمعه برپا شود.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان گنبدکاووس با اشاره به شهدای ۱۲ دی شهرستان خاطرنشان کرد: روز ۱۲ دی برای مردم گنبدکاووس روز شجاعت، غیرت و گذشت و فداکاری جوانان گنبدی در سال ۵۷ بوده که جوانان این شهرستان برای حمایت و دفاع از مردم منطقه گالیکش در برابر مزدوران رژیم شاهنشاهی به گالیکش عزیمت کردند و تعدادی از آنها شهید شدند.

وی ادامه داد: سنت دیرینه گرامیداشت این شهدا هر ساله در شب ۱۲ دی ماه در مسجد صاحب زمان محله ترک آباد برگزار می شود و امسال نیز طبق سال‌های گذشته این مراسم در این مسجد و با حضور استاندار گلستان برگزار خواهد شد.

وی بیان کرد: برای دهه بصیرت و مقاومت نیز برنامه های مختلفی در این ایام تدارک دیده شده که می توان به ده شب ده مسجد اشاره کرد.محفل های قرآنی، برگزاری برنامه های گرامیداشت در خانه های قرانی اهل سنت و شیعه، برگزاری برنامه های گفتمان بصیرتی در دانشگاه ها و غیره از جمله برنامه های شاخص این ایام است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان گنبدکاووس ابراز کرد: روز دوشنبه ۱۲ دی ماه از ساعت ۱۰ الی ۱۲ یادواره شهدای امنیت، تکریم مادران و همسران شهدا و گرامیداشت سالروز شهادت سردار سلیمانی با مشارکت شرکت مخابرات استان گلستان در مسجد عسکریه برگزار می شود.

وی یادآور شد: برنامه متمرکز سالروز شهادت سردار سلیمانی روز سه شنبه ۱۳ دی ماه در مسجد قائمیه از ساعت ۱۰ تا ۱۲ برگزار خواهد شد‌.

معاون سیاسی امنیتی فرمانداری ویژه شهرستان گنبدکاووس گفت: همه ما مسئولان مدیون خون شخدا هستیم و امروز بخاطر گذشت و فداکاریهای این شهدا در امنیت کامل بسر برده و در جایگاه و مسئولیت قرار گرفتیم بنابراین همگی ملزم به حضور برنامه هایی که بیاد و نام شهدا بوده هستیم.

رضا اصالتی اظهار کرد: حدود ۵۰ موکب در ایام دهه بصیرت و مقاومت در سطح شهرستان برپا می شود.در فعالیت های فرهنگی و مذهبی مدیران دستگاه‌های اجرایی با تفکر بسیجی پای کار باشند.

وی تصریح کرد: مدیران پیشانی جنگی نظام و ویترین انقلاب اسلامی بوده و ضروری است در تمامی برنامه ها و مناسبت ها همچون مردم عزیز حضور فعال و پررنگ داشته باشند.

معاون سیاسی امنیتی فرمانداری ویژه شهرستان گنبدکاووس خاطرنشان کرد: در روستاهای بخش مرکزی و داشلی برون نیز در این ایام برنامه های برگزار می‌شود که برگزاری یادواره شهدا در روستای قره ماخر بخش داشلی برون و برپایی موکب در روستای اراز محمد آخوند و برگزاری یادواره شهدا در این روستا از توابع بخش مرکزی از جمله این برنامه ها خواهد بود.

انتهای پیام/۸۳۰۲۱


https://gorganema.ir