19 بهمن 1401
114

بخشدار مرکزی گنبدکاووس گفت: در دهه فجر امسال تعداد ۱۲۷ پروژه با اعتبار ۲۵ میلیارد تومان بهره برداری و یا عملیات اجرایی ان آغاز می شود.

پروژه های بخش مرکزی گنبدکاووس با اعتبار ۲۵ میلیارد تومان کلنگ زنی و یا افتتاح می شود

به گزارش خبرگزاری فارس از گنبدکاووس مرتضی احمدی در حاشیه بهره برداری از پروژه سنگ فرش پیاده رو محدوده بوستان و پارک کودک روستای سلطانعلی اظهار کر : با مشارکت و همکاری دهیاری های بخش مرکزی در دهه فجر امسال تعداد ۱۲۷ پروژه با اعتبار ۲۵ میلیارد تومان افتتاح و یا عملیات اجرایی آن آغاز می شود که از این تعداد ۹۷ پروژه بهره برداری و عملیات اجرایی ۳۰ پروژه آغاز خواهد شد.

وی تصریح کرد: پروژه سنگ فرش و پیاده رو به همراه نرده اهنی محدوده بوستان و پارک کودک روستای سلطانعلی با اعتبار ۳۰۰ میلیون تومان از محل اعتبارات دهیاری به بهره برداری رسید.

بخشدار مرکزی گنبدکاووس خاطرنشان کرد: یکی از مزیت های روستای جلائین تپه از بخش مرکزی کشت گلخانه ای گیاه آلوئه ورا بوده که این پروژه احداث شده که ضمن ایجاد درامد سبب اشتغالزایی شده است.روستای جلائین تپه جزو ۱۱۰ روستای توسعه و آبادانی استان گلستان است.

وی ادامه داد: در این ایام و در راستای محرومیت زدایی اردوی جهادی شهید جهان آرا بصورت یک روزه در روستای ملک علی تپه حضور یافته و به بهسازی و مرمت این روستا پرداختند.

احمدی گفت: زیرسازی و آسفالت معابر روستایی، جمع اوری شبکه ابهای سطحی، ایجاد پارک و فضای سبز در روستاها، اجرای طرح پایش تصویری در روستاها و غیره از جمله پروژه های دهه فجر است.

وی بیان کرد: یادواره شهدای دهستان آق اباد با حضور و سخنرانی معاون سیاسی اجتماعی امنیتی استاندار گلستان روز چهارشنبه ۱۹ بهمن ماه امسال ساعت ۱۷ همراه با نماز مغرب و عشاء در مصلی نمازجمعه روستای آق اباد برگزار می شود.

انتهای پیام/۸۳۰۲۱


https://gorganema.ir