19 بهمن 1401
144

مدیرعامل شرکت گاز گلستان گفت: ۳۰ پروژه با ۱۵۶ میلیارد تومان اعتبار در دهه فجر افتتاح و کلنگ‌زنی خواهد شد.

ارسال ۱۶۰۰ بخاری به «خوی»/ افتتاح و کلنگ‌زنی ۳۰ پروژه گازرسانی در دهه فجر

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، علی طالبی بعد از ظهر امروز در نشست با گروه خبری فجر گلستان اظهار کرد: ۳۰ پروژه با ۱۵۶ میلیارد تومان اعتبار در دهه فجر افتتاح و کلنگ‌زنی خواهد شد.

وی‌ با اشاره به اینکه ۱۱۶ واحد صنعتی در دهه فجر گازدار خواهند شد گفت: کل جمعیت شهری استان گازدار هستند و ۹۸/۵ درصد جمعیت روستایی استان گازدار هستند و تا دهه فجر سال آینده تمام روستاهای دارای کد روستایی گازدار خواهند شد.

مدیرعامل شرکت گاز گلستان تصریح کرد: یک هزار و ۱۰۵ خانوار در افتتاحیه‌ها و کلنگ‌زنی پروژه‌های دهه فجر از نعمت گاز بهره‌مند می‌شوند.

طالبی بیان کرد:  ۶۴۰ هزار و ۶۷ مشترک از نعمت گاز در گلستان بهره‌مند هستند.

وی گفت: در حال حاضر وضعیت گاز در استان به شرایط پایداری رسیده و هیچ قطعی گاز خانگی در استان نداریم.

مدیرعامل شرکت گاز گلستان گفت: هنوز سوآپ گاز ترکمنستان وصل نشده و با تدابیر انجام سده سعی کردیم شرایط گاز خانگی را پایدار نگه داریم.

طالبی تاکید کرد: از ۲۲ تا ۲۹ دی‌ماه ۱۴ هزار تماس با مرکز امداد ۱۹۴ برقرار شد که ۶ هزار و ۹۲ امدادرسانی و وصل گاز منازل توسط همکاران انجام شد.

وی اضافه کرد: گاز ۵۰ درصد جایگاه‌های سی ان جی در استان‌وصل شده و در تلاشیم با تدابیر بیشتر و صرفه‌جویی‌های انجام شده گاز سایر جایگاه‌ها را هم وصل کنیم.

مدیرعامل شرکت گاز گلستان با اشاره به حمایت‌های استان‌ها در این بحران گاز از همدیگر گفت: در راستای این حمایت‌ها پس از وقوع زلزله خوی یک هزار و ۶۰۰ بخاری نفتی برای مردم خوی ارسال شد.

مدیرعامل شرکت گاز گلستان بیان کرد: استفاده از گرماتاب در محیط باز ممنوع است و در صورت گزارش و مشاهده گاز مشترک که اکثرا رستوران‌ها و تالارها هستند قطع خواهد شد.

انتهای پیام/۸۳۰۰۴


https://gorganema.ir