19 بهمن 1401
200

دو نماینده گلستان فردا در رقابت‌های هفته بیست و دوم لیگ برتر دو دیدار حساس پیش رو دارند و شهرداری گنبدکاووس برای فرار از منطقه قرمز و پاس گرگان برای دریافت سهمیه صعود تلاش می‌کنند.

نمایندگان گلستان فردا در هفته بیست و دوم لیگ برتر والیبال به میدان خواهند رفت

به گزارش خبرگزاری فارس از گلستان، دو تیم پاس گرگان و شهرداری گنبدکاووس فردا در هفته بیست ودوم رقابت‌های لیگ برتر والیبال مردان برابر حریفان خود به میدان خواهند رفت.

صد و پنجاهمین مسابقه لیگ برتر مردان در سال ۱۴۰۱ به مصاف دو تیم مس رفسنجان و شهرداری گنبد اختصاص دارد.

پاس گرگان پس از پیروزی 3 بر صفر مقابل شهرداری ارومیه در هفته بیست و یکم، در رده ششم جدول باقی ماند و در دیداری که فردا یکشنبه ساعت 15 برگزار می شود، میهمان تیم گیتی پسند اصفهان در سالن مخابرات این شهر خواهد بود.

اصفهانی‌ها در این دیدار به دنبال دو رقمی کردن تعداد برد‌های خود هستند و می‌خواهند در خانه پیروزی شیرین دور رفت را تکرار کنند، اما شاگردان عیسی سنگدوینی پس از پیروزی مقابل شهرداری ارومیه، انگیزه کافی برای پیروزی در این مسابقه و انتقام شکست 3 بر یک دور رفت را دارند.

پاس گرگان با ۱۲ برد و ۳۶ امتیاز در جایگاه ششم و گیتی‌پسند اصفهان با ۹ پیروزی و ۲۷ امتیاز در جایگاه نهم جدول قرار دارد و هر دو تیم به دنبال ارتقای جایگاه و دریافت سهمیه صعود به مرحله پلی‌آف هستند.

اما در دیداری همزمان و جذاب، در رقابت های هفته بیست و دوم لیگ برتر والیبال مردان، شهرداری گنبد هم در سالن 9 دی رفسنجان میهمان مس خواهد بود.

شهرداری گنبد و مس رفسنجان، دو تیمی که در تلاش هستند تا خود را از منطقه چهار تیم پایین جدول و سقوط به دسته یک دور کنند، هردو در آخرین دیدار خود برابر حریفانشان به پیروزی رسیده اند و برای کسب امتیاز در این هفته به میدان خواهند آمد.

دیدار رفت این دو تیم سه بر دو به نفع شهرداری گنبدکاووس به پایان رسیده بود و مس رفسنجان در خانه با استفاده از تاکتیک‌های محمدکاظم به دنبال برد و کسب پیروزی مقابل شاگردان احد ارمشی است.

هم اکنون شهرداری گنبدکاووس با ۲۳ امتیاز در جایگاه یازدهم و مس رفسنجان با پنج برد و ۱۷ امتیاز در رده سیزدهم جدول رده بندی قرار گرفته اند.

انتهای پیام/ش


https://gorganema.ir