25 بهمن 1401
264

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان گفت: سی و هشتمین جشنواره موسیقی فجر علاوه بر میزبانی پایتخت، به طور همزمان در ۱۴ استان، از جمله گلستان برگزار خواهد شد.

۳۴  اجرای صحنه‌ای جشنواره موسیقی فجر در گلستان

به گزارش خبرگزاری فارس، محمد رعیت در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: همزمان با برگزاری جشنواره موسیقی فجر در تهران، ۱۶۶ اجرای صحنه‌ای در استان‌های آذربایجان شرقی، البرز، بوشهر، مازندران، کرمانشاه، لرستان، زنجان، همدان، کهگیلویه و بویراحمد، خراسان شمالی، جنوب کرمان، گیلان، هرمزگان و گلستان در گرگان به روی صحنه خواهد رفت.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی افزود: گلستان با ۳۴ اجرا، آذربایجان شرقی ۲۰، کرمانشاه ۱۸، خراسان شمالی ۱۴، زنجان ۱۲، هرمزگان ۱۲، جنوب کرمان ۱۱، کهکیلویه بویراحمد ۱۱، مازندران با هشت اجرا، همدان ۶، بوشهر ۶، البرز با پنج، لرستان با پنج و گیلان با چهار اجرای صحنه‌ای میزبان سی و هشتمین جشنواره موسیقی فجر خواهند بود.

وی ادامه داد: سی‌وهشتمین جشنواره موسیقی فجر از ۲۸ بهمن‌ماه تا سوم اسفندماه ۱۴۰۱ به دبیری بهزاد عبدی در بخش‌های رقابتی (جایزه باربد) و غیررقابتی برگزار خواهد شد.

گفتنی است، پیش تر مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان از احتمال برگزاری این جشنواره در برخی از شهرهای استان به جز گرگان خبر داده بود.

انتهای پیام/


https://gorganema.ir