04 اسفند 1401
381

تیم والیبال پاس گرگان با شکست هورسان رامسر به مرحله نیمه نهایی رقابت‌های لیگ برتر والیبال راه یافت.

لیگ برتر والیبال| صعود پاس گرگان به مرحله نیمه نهایی

به گزارش خبرگزاری فارس از گلستان، تیم پاس گرگان از ساعت ۱۶ امروز در سومین دیدار مرحله حذفی رقابت‌های لیگ برتر والیبال مقابل هورسان رامسر در تهران به میدان رفت و در یک بازی جذاب با نتیجه ۳ بر صفر حریف خود را شکست داد.

گرگانی‌ها ست اول ۲۵ - ۱۵، ست دوم با نتیجه ۲۷-۲۵ و ست سوم با نتیجه ۲۵ -۲۳ قاطعانه مقابل هورسان رامسر پیروز شدند.

عیسی سنگدوینی سرمربی پاس گرگان پس از پیروزی اظهار کرد: خسته نباشید به دو تیم که بازی خوبی را به نمایش گذاشتند. بازیکنانم با ذهنیت خوب در بعد دریافت و سرویس به درستی عمل کردند. در ست سوم بازی به چالش کشیده شد و با تعویض‌ها بازی را برگرداندیم. قصد بازیکنان پاس نتیجه سه بر صفر بود.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا تصور حضور در جمع چهار تیم برتر لیگ با باشگاهی که هزینه‌ چندانی نداشته را میکرده، گفت: انسان آرمان‌گرایی هستم و سعی می‌کنم دورترین نقطه را ببینم. با این تیم از زیر گروه و لیگ دسته یک آغاز کردیم. 21 برد در 21 مسابقه در تاریخ لیگ دسته یک بی سابقه بود و تاریخ سازی کردیم. سال قبل هم همه فکر میکردند که پاس ممکن است سقوط کند اما شگفتی‌ساز شد.

سنگدوینی در خصوص مسابقه برابر شهداب یزد گفت: با تمام تمرکز می‌آییم که بهترین عملکرد را داشته باشیم. شهداب هم تیم قابل احترامی است و مدعی قهرمانی است.

پاس گرگان در مرحله حذفی حریف هورسان رامسر بود که در بازی اول با نتیجه 3 بر 2 و اختلاف اندک شکست خورد، اما در دو بازی بعد هورسان را شکست داد.

این تیم با این پیروزی در جمع چهار تیم نخست لیگ برتر والیبال مردان قرار گرفت و در روز‌های آینده برای قهرمانی در لیگ مقابل شهداب یزد در مرحله نیمه نهایی به میدان می رود.

شاگردان عیسی سنگدوینی در مرحله مقدماتی با ۱۵ برد و ۱۱ باخت و کسب ۴۷ امتیاز در مکان پنجم جدول لیگ برتر والیبال مردان قرار گرفته بودند.

پایان پیام/


https://gorganema.ir