21 اسفند 1401
207

فرماندار ویژه شهرستان گنبدکاووس گفت: در راستا نظارت بیشتر و تثبیت قیمت گوشت گرم قرمز از امروز دبیرخانه ویژه در فرمانداری راه اندازی می شود.

دبیرخانه ویژه تنظیم قیمت گوشت قرمز در گنبدکاووس راه اندازی می شود

به گزارش خبرگزاری فارس از گنبدکاووس مهدی دهرویه ظهر امروز در دوازدهمین جلسه تنظیم بازار اظهار کرد: بازرسی ها و بازدیدهای ویژه ایام نوروز و ماه مبارک رمضان اثربخش و اثر گذار باشد و از فردا تلاش دارم که حداقل روزی یک بار شخصا در این بازدیدها و بازرسی ها حضور داشته باشم.

وی تصریح کرد: افرادی که گرانفروشی، عدم درج قیمت، کم فروشی و عدم ارائه فاکتور داشته باشند حداکثر جریمه قانونی برای انها اعمال می شود.

فرماندار ویژه شهرستان گنبدکاووس خاطرنشان کرد: با بدحجابی و بی حجابی فروشندگان خانم در سطح شهر بشدت برخورد می شود و آن واحد صنفی پلمپ خواهد شد.

وی با اشاره به برپایی نمایشگاه عرضه کالاهای اساسی بیان کرد: از ۲۰ تا ۲۸ اسفندماه نمایشگاه عرضه مستقیم کالاهای اساسی از ساعت ۱۰ الی ۲۲ شب واقع در بلوار شادی، جنب بازار روسها، انبار تعاونی روستایی با عرضه کالاهای اساسی مانند برنج، گوشت مرغ و گوشت منجمد قرمز، میوه شب عید وغیره برگزار می شود.

دهرویه گفت: در این جلسه مقرر شد هر روز صبح قیمت دام زنده سبک و سنگین به دبیرخانه ویژه تنظیم قیمت گوشت قرمز واقع در فرمانداری اعلام شود و سپس این دبیرخانه قیمت مصوب عرضه گوشت قرمز گرم را برای گوشت گوسفندی و گوساله محاسبه کارشناسی کرده و روزانه به تمام قصابی ها و اتحادیه اعلام نماید.
۳۴ پرونده تخلف برای واحدهای صنفی گنبدکاووس در اسفندماه تشکیل شد.

همچنین رئیس اداره صمت شهرستان گنبدکاووس گفت: در ۲۰ روز اسفندماه امسال تعداد ۳۱۴ بازرسی  از واحدهای صنفی سطح شهرستان انجام شده و در این بازرسی ها تعداد ۳۴ پرونده تخلف واحدهای صنفی به ارزش ۹ میلیون و ۴۳۰ هزار تومان تشکیل شد. تعداد بازرسی ها در بهمن ماه امسال ۳۵۰ مورد بوده که در این راستا ۲۵ فقره پرونده تخلف به ارزش بیش از یک میلیون تومان تشکیل شده است.

روح الله کوهساری اظهار کرد: عدم درج قیمت، گرانفروشی، عدم ارائه فاکتور خرید و غیره از جمله مهمترین و بیشترین موارد تخلف واحدهای صنفی بوده است. به تمامی فروشگاه ها و واحدهای صنفی تاکید شد تا قیمت کالا های عرضه شده خود را به گونه ای که در دید مشتریان باشد درج نمایند.

وی تصریح کرد: علاوه بر بازرسی و گشت های مشترک از واحدهای صنفی، با توجه به پایان سال و فرارسیدن سال نو، از اماکن خدماتی مانند پمپ بنزین ها، قالیشویی ها و غیره نیز بازدید و بازرسی به عمل می آید.

وی تصریح کرد: در جلسه امروز تنظیم بازار، چگونگی برگزاری نمایشگاه عرضه مستقیم کالا، برسی قیمت دام زنده و گوشت قرمز، توزیع میوه شب عید، جذب و توزیع کالاهای اساسی و غیره مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

انتهای پیام/۸۳۰۲۱


https://gorganema.ir