04 فروردین 1402
148

وزیر اقتصادی و دارایی گفت: مهمترین اقدام برای افزایش درآمد ملی و رفاه عمومی مسئله افزایش تولیدات کشور و کمک به بخش‌های تولیدی کشور در سال جاری است.

افزایش درآمد ملی و بهبود رفاه عمومی محور اصلی عملکرد وزارت اقتصاد

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، سیداحسان خاندوزی امشب در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: مهمترین اقدام برای افزایش درآمد ملی و رفاه عمومی مسئله افزایش تولیدات کشور و کمک به بخش‌های تولیدی کشور در سال جاری است.

وی ادامه داد: ما بنا داریم رویه‌ای که در سال گذشته تحت عنوان تسهیل محیط کسب و کار را آغاز کردیم در سال جاری نیز به صورت فراگیر به پیش ببریم.

وزیر اقتصادی و دارایی خاطرنشان کرد: در موضوع تامین مالی نیز با توجه به اینکه بسیاری از بخش‌های تولیدی کشور نیازمند تامین مالی هستند بنا داریم با روش‌های جدید تامین مالی در این مسیر حرکت کنیم.

خاندوزی ضمن تقدیر از تلاش‌های استاندار گلستان و مدیران مرتبط با مسائل اقتصادی استان، گفت: پروژه‌های اصلی سفر رئیس جمهور به گلستان پیشرفت خوبی داشته و بخش‌های دیگر آن در ماه‌های ابتدایی سال جاری کلید خواهد خورد.

وی اضافه کرد: فاز جدید پروژه نیروگاه علی‌‌آبادکتول به زودی در فروردین ماه شاهد آخرین مرحله از اجرایی شدن فاز نهایی پروژه خواهیم بود.

وزیر اقتصادی و دارایی تصریح کرد: بر اساس توافقات خوبی که برای پتروشیمی گلستان با هلدینگ خلیج فارس قرار گرفته به زودی شاهد اتفاقات خوبی برای این پروژه چندین سال بر زمین مانده خواهیم بود.

انتهای پیام/۸۳۰۰۴

 


https://gorganema.ir