06 فروردین 1402
148

نماینده مردم شهرستان‌هتی غرب گلستان گفت: سرعت پیشرفت پروژه لایروبی خوب است و تاکنون ۸۰ درصد بودجه مصوب پروژه تخصیص یافته است.

سرعت رضایتبخش لایروبی خلیج گرگان/ ۸۰ درصد اعتبار تخصیص داده شد

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، جلال ایری بعد از ظهر امروز در حاشیه بازدید میدانی از مرحله لایروبی خلیج گرگان اظهار کرد: لایروبی خلیج گرگان از پروژه‌های اثرگذار دولت سیزدهم و پاسخ به مطالبه سال‌های سال مردمی در این منطقه است.

وی ادامه داد: خوشبختانه پیگیری‌های خوب دولت و استانداری گلستان باعث شده شاهد این باشیم که پروژه با قدرت در حال پیگیری است و تا کنون ۸۰ درصد بودجه مصوب پروژه تخصیص یافته است
نماینده مردم شهرستان‌های غرب استان گلستان تصریح کرد: طبق قولی که داده شده امیدواریم تا خردادماه شرایط لایروبی کانال آشور پایان پیدا کرده و شاهد اتفاقات بسیار خوبی در سطح خلیج باشیم.

 

ایری گفت: جزیره آشوراده نگین توسعه استان گلستان است و همه باید دست به دست هم دهیم با احیای خلیج گرگان، جزیره را زنده نگه داریم.
وی اضافه کرد: اگرخلیج الان لایروبی نشود قطعا تبعات منفی آن برای نسل بعدی خواهد بود.
نماینده مردم غرب استان گلستان تقریح کرد: من از همینجا از حضور میدانی رییس جمهور و دستور احیای خلیج سپاسگزارم و امیدوارم در دور دوم سفر همه ما شاهد زنده شدن خلیج گرگان باشیم.
انتهای پیام/۸۳۰۰۴


https://gorganema.ir