01 اردیبهشت 1402
236

گرگان- امام جمعه گرگان گفت: در بزنگاه های مختلف نظیر توطئه آمریکائی ها در طبس،امداد الهی پشتیبان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بوده است‌.

توطئه آمریکائی ها در طبس با امداد الهی به شکست انجامید

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله سید کاظم نورمفیدی در خطبه‌های سیاسی عبادی نماز جمعه گرگان اظهارکرد: از ابتدای پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی تاکنون بارها شاهد قدرت امداد غیبی پروردگار در پشتیبانی از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بوده‌ایم.

امام جمعه گرگان به پنج اردیبهشت و واقعه شکست خفت بار آمریکا در طبس اشاره کرد و گفت: توطئه آمریکایی‌ها برای نفوذ به کشور با هدف نجات گروگان‌ها به دست امداد الهی نقش بر آب شد.

وی افزود: آمریکایی‌ها با برنامه ریزی منسجم و استفاده از ناوگان هوایی پیشرفته و چند فروند هلیکوپتر و هواپیما درصدد آسیب به انقلاب و کشور بودند که خفت بار شکست خوردند.

نورمفیدی بیان کرد: همانطور که در داستان حمله سپاه ابرهه به مکه مکرمه، پرندگانی در آسمان ظاهر شدند و با سنگ‌هایی در منقار و چنگال، به سپاه ابرهه حمله و همه لشکرش را نابود کردند، در واقعه طبس هم طوفان شن به عنوان قدرت امداد الهی از کشور حفاظت کرد.

امام جمعه گرگان به ضرورت حضور گسترده و پرشور مردم در نماز عید سعید فطر اشاره کرد و گفت: باید عظمت و قدرت اسلام در معرض دید جهانیان قرار بگیرد، همه کشورهای جهان فردا نماز عید فطر را رصد و نظاره می‌کنند باید قوت اسلام و همبستگی مسلمانان را به دنیا مخابره کنیم.

نماینده ولی فقیه و امام جمعه گرگان گفت: دوم اردیبهشت روز تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است، سپاه در کنار ارتش جمهوری اسلامی ایران دو بازوی توانمند کشور هستند که هر کدام بخش‌هایی از کشور را حفاظت می‌کنند و خوشبختانه هیچ اختلافی بین این نهاد نظامی و دفاعی وجود ندارد.


https://gorganema.ir