31 خرداد 1402
218

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان گفت: به مناسبت سالروز تشکیل سازمان تبلیغات اسلامی ۶۰۰ برنامه عمومی و تخصصی در استان برگزار خواهد شد.

اجرای ۶۰۰ برنامه فرهنگی به مناسبت سالروز تاسیس سازمان تبلیغات اسلامی

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، حجت‌الاسلام عباسعلی گرزین بعد از ظهر امروز در نشست خبری که به مناسبت سالروز تاسیس سازمان تبلیغات اسلامی، برگزار شد، اظهار کرد: در دنیای امروز تبلیغات و رسانه حرف اول را می‌زند و سازمان تبلیغات اسلامی سعی کرده در این حوزه بخصوص در تبلیغ آموزه‌های دینی با روش‌های خلاقانه عمل کند.

وی ادامه داد: مبانی فکر حضرت امام خمینی(ره) و منش و آرمان‌های انقلاب اسلامی باعث شده که افراد غیرمسلمان نیز نسبت به آموزه‌های اسلامی و آرمان‌های امام و انقلاب علاقمند شوند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان خاطرنشان کرد: امام خمینی(ره) آغاز کننده گفتمان انقلاب اسلامی در خارج از کشور بوده به صورتی که امروز بسیاری از مردم کشورهای دنیا علامند به این گفتمان شده‌اند.

گرزین بیان کرد: اداره‌کل تبلیغات اسلامی گلستان 2 هزار مبلغ دارد که از این تعداد یک هزار مبلغ در استان و یک هزار مبلغ دیگر در خارج از استان هستند.

وی  با اشاره به مساله حجاب و بدحجابی گفت: سعی کردیم با تدابیر هوشمندانه همواره در مسایل مختلف از تقابل مردمی جلوگیری کنیم و در این رابطه هوشمندانه عمل کنیم. 

مدیرکل تبلیغات اسلامی‌گلستان ادامه داد: به مناسبت سالروز تشکیل سازمان تبلیغات اسلامی ۶۰۰ برنامه عمومی و تخصصی در استان برگزار خواهد شد.

پایان پیام/۸۳۰۰۴


https://gorganema.ir