15 تیر 1402
232

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: مجلس شورای اسلامی در بررسی لایحه عفاف و حجابی که دولت ارائه کرده، موضوع برخورد با ترک فعل مدیران در مسئله حجاب را نیز مد نظر قرار داده که در حال بررسی است.

تعیین مجازات ترک فعل مدیران در لایحه عفاف و حجاب+فیلم

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، حجت‌الاسلام عبدالحسین خسروپناه امشب در حاشیه شورای اداری استان گلستان در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: موضوع امنیت غذایی یکی از مسائل بسیار مهم در جامعه ما است و جزء نیازهای عمومی مردم  است.

وی ادامه داد: در شورای عالی انقلاب فرهنگی اقدامی جدی انجام شده و آن هم تنظیم سند امنیت غذایی است که این سند تصویب شده و رئیس جمهور هم این سند را ابلاغ کرده است.

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی در خصوص استفاده از نظر مشورتی نخبگان در شورای عالی انقلاب فرهنگی خاطرنشان کرد: موضوع حکمرانی استانی یکی از مسائل وابسته به نظر نخبگان و بکارگیری توان علمی و عملیاتی نخبگان است.

خسروپناه تاکید کرد: هیات‌های اندیشه‌ورزی نخبگان استانی در حال شکل‌گیری است و در این مسیر به ما در استان‌ها کمک خواهند کرد.

وی اضافه کرد: این هیات‌ها در تدوین اسناد حکمرانی، راهبری و نظارت و سنجش عملیات به ما کمک خواهند کرد.

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی در خصوص آخرین تصمیم‌ها درباره لایحه عفاف و حجاب تصریح کرد: مسئله حجاب یک مسئله ضروری خانوادگی است.

خسروپناه بیان کرد: مسئله حجاب یک کاملا یک موضوع اجتماعی است و باید به این موضوع معرفتی و شناختی توجه شود.

وی اضافه کرد: لایحه عفاف و حجابی که قوه‌قضاییه به دولت و دولت به مجلس ارائه داد، مجلس شورای اسلامی یک اقدام اساسی بر روی آن انجام داده و حتی دستگاه‌هایی که در این بخش ترک فعل کرده‌اند در لایحه دیده شده و طی روزهای آینده بررسی نهایی و تصویب آن نیز انجام خواهد شد.

 

پایان پیام/83004


https://gorganema.ir