15 تیر 1402
197

شهردار گرگان با اشاره به تدارک برنامه‌های متنوع فرهنگی و هنری در جشن کیلومتری غدیر گفت: این جشن از مسیر چهارراه میدان تا سه‌راه بهارستان برنامه‌ریزی شده و بیش از ۲۰۰ موکب نیز در این مسیر پذیرای شهروندان است.

برپایی بیش از ۲۰۰ موکب در مسیر برپایی جشن کیلومتری غدیر در گرگان

سیدمحمدرضا سیدالنگی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در گرگان با اشاره به برگزاری جشن کیلومتری غدیر در این شهر اظهارکرد: جلسه‌های زیادی برای برگزاری باشکوه‌تر و بهتر این جشن بزرگ برگزار شد و امیدواریم فردا ( جمعه) شاهد حضور پرشور شهروندان در این جشن باشیم.

شهردار گرگان گفت: مسیر برپایی جشن کیلومتری غدیر از چهار راه میدان به سمت سه‌راه  بهارستان است و در این مسیر بیش از ۲۰۰ موکب برای پذیرایی از شهروندان برپا خواهد شد.

وی افزود: پیش‌بینی‌های لازم برای میزبانی شایسته از ۳۰ هزار نفر از مردم شهر و استان انجام شده است، هرچند برای پذیرایی تا ۱۰۰ هزار نفر هم آمادگی داریم.

سیدالنگی با اشاره به تدارک برنامه‌های فرهنگی و هنری در مسیر برپایی این جشن گفت: بیش از ۲۰ گروه سرود در مسیر جشن کیلومتری غدیر به اجرای برنامه می‌پردازند؛ همچنین میزهای مشاوره و غرفه‌های نقاشی کودکان به همراه غرفه‌هایی برای جمع‌آوری هدیه اسباب‌بازی به مناطق محروم نیز پیش‌بینی شده است.

وی اضافه کرد: غرفه‌های پزشکی و بازی کودکان، برنامه‌های ورزشی و نورافشانی به همراه برنامه‌های متنوع و جذاب دیگر تدارک دیده شده تا فضایی شاد و مفرح به همراه خدمات‌رسانی مطلوب به مردم شکل بگیرد.

شهردار گرگان با اعلام اینکه جشن کیلومتری غدیر در این شهر از ساعت ۱۶ روز جمعه آغاز می‌شود، گفت: همچنین هنرمندان مطرح کشور از جمله امیر تاجیک، فرزاد جمشیدی و سیروس حسینی‌فر نیز در جشن کیلومتری غدیر در گرگان حضور و اجرای برنامه خواهند داشت.

پایان پیام/۸۳۰۰۴


https://gorganema.ir