19 تیر 1402
140

رئیس فدراسیون اسکواش گفت: ما در ورزش اسکواش باید افزایش جامعه مخاطب را داشته باشیم و در این راستا همگانی کردن اسکواش، اولویت فدراسیون این رشته است.

همگانی کردن اسکواش اولویت فدراسیون  است

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، امیر عزیزی‌پور رئیس فدراسیون اسکواش عصر امروز در مجمع عمومی سالیانه هیئت اسکواش استان گلستان اظهار کرد: مهمترین اهداف فدراسیون اسکواش ایران استعدادیابی برای رده‌های سنی کودکان و پایه است.

وی با بیان این‌که ما در ورزش اسکواش باید افزایش جامعه مخاطب را داشته باشیم، اظهار کرد: همگانی کردن اسکواش، اولویت فدراسیون این رشته است.

رئیس فدراسیون اسکواش ایران در رابطه با میزبانی استان گلستان از رقابت‌های اسکواش قهرمانی دختران کشور گفت:  این استان ظرفیت و قابلیت میزبانی را در همه موارد دارد و تلاش داریم از توانمندی‌های تمامی استان‌ها به ویژه گلستان استفاده کنیم.

عزیزی پور افزود : همسو بودن اعضای مجمع و اعضا هیئت مدیره، مساله‌ای است که باعث ارتقا این رشته می‌شود و من دلسوزی و همسویی را در این جمع می‌بینم.

وی با اشاره بر لزوم گسترش اسکواش در رده‌های محتلف سنی در استان گلستان گفت: وجود تنها ۴۰ ورزشکار بیمه شده، در شان گلستان نیست و ما انتظار داریم هیات اسکواش گلستان فعال‌تر، پویا‌تر و جدی‌تر در جذب ورزشکاران فعالیت کند.

لازم به ذکر است در این مجمع اعضای حاضر در جلسه با پیشنهاد رییس هیات با حضور ابوالفضل تجری و محمد بصیری به عنوان اعضای جدید هیات رییسه و جایگزین ۲ عضو سابق و سودابه بای به عنوان بازرس موافقت و رای مثبت دادند.

 

گفتنی است، رقابت‌های اسکواش قهرمانی دختران کشور با حضور ۵۷ ورزشکار از ۱۵ استان در رده‌های سنی زیر ۱۷ و زیر ۱۹ سال از روز گذشته در گرگان آغاز شده و به مدت سه روز ادامه دارد.

پایان پیام/ ۸۳۰۲۲


https://gorganema.ir