03 مرداد 1402
238

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلستان گفت: بین شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و رسانه‌ها یک وابستگی فرهنگی و تبلیغی وجود دارد تا بتوانند در کنار هم محتوا و برنامه‌های خوبی را تولید کنند و در دنیای امروز نقش‌آفرینی رسانه در کار فرهنگی انکار نشدنی است.

نقش‌آفرینی رسانه در کار فرهنگی انکار نشدنی است

حجت‌الاسلام محمدزمان قربانی عصر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در گرگان اظهار کرد: یکی از وظایف مهم شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فضاسازی رسانه‌ای و تبلیغی در مراسمات مذهبی و ملی در کنار فضاسازی محیطی است.

وی با اشاره به برگزاری مراسم روز عیدغدیر با عنوان مهمونی کیلومتری غدیر تصریح کرد: در مراسم غدیر مردم پای کار آمده و وارد میدان شده و خود را میزبان این جشن تصور می‌کردند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلستان ابراز کرد: در شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی تدابیری اندیشیده شده تا در مراسمات ملی و انقلابی مانند ۲۲ بهمن، ۱۳ آبان و غیره، عرصه برای ورود مردم فراهم شده تا همچون جشن غدیر مردم خود مراسم را برپا کرده و برگزار کننده باشند‌.

وی خاطرنشان کرد: چنین عرصه‌هایی از هرنوع سلایق و علایق باید در جامعه و کشور برای برگزاری مناسبت‌های ملی و انقلابی مانند ۱۳ آبان و دهه فجر فراهم شود تا مردم خود برگزار کننده این برنامه‌ها باشند.

قربانی ادامه داد: استفاده از ظرفیت مردمی به ویژه جوانان، استفاده از ظرفیت مساجد و ایجاد خلاقیت‌های لازم در برگزاری کیفی اینگونه مراسمات تاثیرگذار خواهد بود.

هرمجموعه با هرقدرتی نیاز به رسانه دارد

وی با بیان اینکه رسانه‌ها در اجرای هر برنامه و رویدادی نقش بسزایی دارند گفت: با توجه به فضای تبلیغی امروز در جهان، هر مجموعه‌ای با هر قدرتی، قبل و بعد از برگزاری برنامه‌ها و فعالیت‌های خود نیاز به رسانه داشته تا بتواند در کنار هم جبهه انقلاب را تربیت کرده و برنامه‌های خود را اطلاع‌رسانی کنند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلستان بیان کرد: بین شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و رسانه‌ها یک وابستگی فرهنگی و تبلیغی وجود دارد تا بتوانند در کنار هم محتوا و برنامه‌های خوبی را تولید کنند.

وی یادآور شد: رسانه‌ها همواره بازوی نرم ستادها ذیل شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی بوده و انتظار می‌رود رسانه‌ها مطالبه‌گری و نقد منصفانه را در دستور کار خود قرار داده و با اطلاع‌رسانی شفاف خود به نوعی بیان‌کننده جهاد تبیین باشند.

پایان پیام/۸۳۰۲۱ 


https://gorganema.ir