12 مهر 1402
97

باز هم فضای شهر از بنرها و بلیبوردهای کنسرت‌های موسیقی پر شده؛ تبلیغاتی که بیشتر در شمال پایتخت دیده می‌شوند. کنسرت‌ها به‌خصوص کنسرت‌های پاپ فعالیت خود را از سر گرفته‌اند و سالن‌های کنسرت این شب‌ها میزبان علاقه‌مندان موسیقی پاپ‌ هستند.

موج تازه کنسرت های پاییزی در پایتخت آغاز شد

همشهری آنلاین، با گذشت دو هفته از اولین ماه پاییزی؛ کنسرت های پایتخت شروع شدند. بلیت‌فروشی‌ها آغاز شده و بلیت‌های کنسرت از کف قیمت150هزار تومان شروع می‌شود و سقف قیمت بلیت‌های به فروش رفته 795هزار تومان است. حالا دیگر سایت‌های فروش بلیت کنسرت هم بیشتر از گذشته شده؛ قبل‌تر 2یا 3سایت فروش بلیت کنسرت بیشترین فعالیت را داشتند و الان تعداد این سایت‌ها بیشتر از گذشته شده است. سالن میلاد نمایشگاه به نسبت اسپیناس‌پلاس بیشترین کنسرت‌های پاییزی را دارد. در این سالن در 3هفته باقی‌مانده از مهرماه، بیشتر از 12کنسرت برگزار می‌شود و مخاطبان می‌توانند به 24سانس اجرای موردعلاقه خود برسند. سالن وزارت کشور و برج میلاد برخلاف دیگر ماه‌های سال فعلا میزبان هیچ گروهی نیستند و به‌نظر می‌رسد اسپیناس‌پلاس نیز اجاره قابل‌تاملی را برای کنسرت‌گذاران درنظر گرفته است.

شهرهای کوچک و بلیت‌های گران
کنسرت‌های پاییزی امسال برای شهرهای دیگر زودتر از پایتخت آغاز شدند؛ تبریز در نیمه اول مهرماه بیشترین کنسرت‌های پاپ را میزبانی کرد و از نیمه دوم مهرماه، شهرکرد، اراک، آذربایجان‌غربی، مازندران، زنجان و... میزبان دیگر گروه‌ها هستند. شیراز هم میزبان کنسرت آنسامبل سیریا خواهد بود.
قیمت بلیت‌های کنسرت در شهرهای دیگر کمی ارزان‌تر از پایتخت است، اما باز هم این قیمت در برخی از شهرها به فروش تمامی بلیت‌ها نینجامیده است. حجت اشرف‌زاده که 13مهر در ساری کنسرت دارد، بلیت‌هایش تا سقف 500هزار تومان به فروش رفته و پرواز همای هم که 14مهر در شهریار کنسرت دارد سقف بلیت‌هایش 450هزار تومان تعیین شده، اما با توجه به اینکه 2روز به اجرایش باقی مانده با نگاهی به فروش بلیت‌ها بیشتر از دوسوم سالن پر نشده و هنوز بخش بیشتر صندلی‌ها فروش نرفته است. به‌نظر می‌رسد شهرهای کوچک با قیمت بلیت‌های 300 تا 450هزار تومانی توانایی برگزاری کنسرت‌ها را نداشته باشند.

پاپ گران هنوز مخاطب دارد
این فروش‌ها در حالی است که در تهران کنسرت‌های پاپ که قرار است هفته سوم برگزار شوند توانسته‌اند نصف بلیت‌هایشان را بفروشند. امید حاجیلی 25مهرماه در سالن میلاد کنسرت دارد که هنوز 2هفته مانده به اجرایش نصف بلیت‌هایش فروخته شده است.

تور پاییزی کنسرت‌های علیرضا قربانی
علیرضا قربانی که تابستان پراجرایی را در قالب تور در 6شهر گذراند و تقریبا یک‌ماه در تهران کنسرت خود را برگزار کرد، این روزها در برخی از شهرها ازجمله شهرکرد و یزد کنسرت جدیدش را برگزار می‌کند. کاشان، اصفهان، شیراز و تبریز از دیگر شهرهایی است که قربانی در مهر و آبان کنسرت‌هایش را برگزار می‌کند.
 


https://gorganema.ir