22 بهمن 1401
426

سرلشکر پاسدار سید یحیی صفوی مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا در راهپیمایی ٢٢ بهمن گرگان اظهار داشت: شما مردان و زنان و جوانان خداجو و شهید پرور با همه گرفتاری های معیشتی و اقتصادی که داریم به دشمنان اسلام و ایران پاسخی محکم دادید که ملت ایران تسلیم نمی‌شود.

سرلشکر صفوی: ملت نشان داد علی‌رغم همه گرفتاری های اقتصادی، تسلیم نمی شود

رحیم صفوی با تمجید از حضور پرشور مردم در راهپیمایی ٢٢ بهمن گفت: شما مردم دلاور گرگان و گلستان با این حضور آگاهانه به دوستان و دشمنان و همه رسانه های جهان و منطقه ای بار دیگر نشان دازید که پرچم اسلام خواهی، عدالت خواهی، ایران دوستی، همگرایی، انقلابی گری و گفتمان ضد ظلم، ضد فساد و تبعیض در دستان قدرتمند شماست و ملت ایران ‌و انقلاب اسلامی یک اسطوره و الگو برای همه ملتهای آزادی‌خواه جهان است.

وی با اشاره به مشکلات معیشتی مردم تصریح کرد: شما مردان و زنان و جوانان خداجو و شهید پرور با همه گرفتاری های معیشتی و اقتصادی که دارید و داریم به دشمنان اسلام و ایران که می‌خواستند در حوادث اخیر ایران را تجزیه کنند و انقلاب شما را سرنگون کنند پاسخی محکم دادید که ملت ایران تسلیم نمی‌شود.

سرلشکر صفوی این راهپیمایی عظیم مردمی و میلیونی در ۱۴۰۰ شهر کشور عزیزمان ایران را نمایش اقتدار و انسجام ملی و سیاسی همه قومیت های ایرانی عزیز و تجلی اراده الهی و بلوغ سیاسی، اجتماعی و غیرت دینی و ملی شما مردم گرگان و استان سرسبز گلستان دانست و افزود:

پیام جهانی این راهپیمایی شما جوانان، پسران و دختران گرگان آن است که عملیات روانی، جنگ ترکیبی، جنگ شناختی، تحریم ها، شبکه های مجازی و ماهواره‌ای ضد اسلام و ضد ایران، دشمنان آمریکایی، صهیونیستی، عربی و اروپایی در این حوادث اخیر شکست خورده است. آنها به رهبری آمریکا می خواستند به قول خودشان یک انقلاب جدید در ایران کنند.

وی با اشاره به اظهارات رئیس جمهور آمریکا در حمایت از اغتشاشات در ایران افزود: رییس‌جمهور کم خرد آمریکا جو بایدن سوم نوامبر سال ۲۰۲۳ در کالیفرنیا آمریکا در سخنرانی اش گفت: ما ایران را آزاد خواهیم کرد و بعداً هم رییس‌جمهور ایران را تعیین کرد، آن زن منافق آدمکش را معرفی کرد، البته با سلطنت طلبان هم که مدعی حکومت ایران هستند به اختلاف خوردند. همان منافقینی که دستشان به خون پاک ۱۷ هزار شهید مظلوم ایران آغشته است. منافقینی که هم اکنون نوکران آمریکا، اسرائیل، اروپا و جیره بگیر و مزدور دلارهای برخی از کشورهای عربی شده اند.

رحیم صفوی تأکید کرد: آیا در این مواضع سیاسی رییس‌جمهور آمریکا که خودشان را ابرقدرت دنیا می پندارند، برداشت غلط، محاسبه اشتباه، نادانی و زوال عقلی و سیاسی را نمی بینید؟ آنها وفاداری و هوشمندی شما مردم قهرمان و صبور ایران را، آنها صلابت، خردمندی و حکمت و عقلانیت و محبوبیت رهبری ایران حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای را محاسبه نکرده بودند.

سید رحیم صفوی با اشاره به فرمان عفو عمومی که رهبری صادر کردند تأکید کرد: خدا را شکر که رهبری رئوف، مقتدر و البته مظلوم داریم. خدا را سپاس می‌گوییم که مردم از این اغتشاشات حمایت نکردند، از تجزیه ایران حمایت نکردند، از آنهایی که قرآن را آتش زدند، پرچم ایران را آتش زدند، عده‌ای از مردم بیگناه را کشتند و یا زخمی کردند، دست به تخریب اموال عمومی مردم زدند ولی ناکام شدند و رهبرانشان یک بار دیگر از مردم و رهبری ایران شکست خوردند.

پایان پیام/ 


https://gorganema.ir