15 دی 1402
103

با اعلام ستاد بیست و هشتمین جشنواره منطقه‌ای کشور و رای هیات داوران نمایش «بی هوده» اثر هنرمند گلستانی به جشنواره فجر امسال راه یافت و دیگر نمایندگان استان هم موفق به کسب جوایزی شدند.

«بی‌هوده» راهی جشنواره تئاتر فجر شد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از گرگان، دومین بخش بیست‌وهشتمین جشنواره تئاتر منطقه‌ای کشور، با عنوان جشنواره منطقه‌ای خاوران، به میزبانی مشهد برگزار شد.

نمایش‌های «بی هوده» به نویسندگی و کارگردانی یاسین رضوانی، «پینو»به نویسندگی و کارگردانی رها و «کیلومتر ۹۴۴» به نویسندگی ابوالقاسم مهدوی و کارگردانی محمدرضا مولودی از بخش صحنه‌ای و نمایش های «میم»به نویسندگی جلال حسنوند و کارگردانی مبینا کلبادی و «دخترک و مجسمه» به نویسندگی مهدی صالحیار و کارگردانی حسن رجب پور از بخش خیابانی، به عنوان آثار برگزیده سی و چهارمین جشنواره تئاتر استان گلستان در جشنواره منطقه ای خاوران حضور داشتند.

آیین اختتامیه رسمی بیست و هشتمین جشنواره تئاتر مناطق کشور- خاوران به میزبانی مشهد به دلیل حادثه کرمان، لغو شد اما با اعلام ستاد جشنواره و رای هیات داوران در رویدادی غیررسمی برگزیدگان این دوره معرفی شدند.

با اعلام ستاد جشنواره و رای هیات داوران نمایش «بی هوده» به جشنواره فجر امسال راه یافت و دیگر نمایندگان استان نیز موفق به کسب جوایزی شدند.

بخش خیابانی:

جایزه رتبه سوم به خاطر «طراحی فضا» و نیز بازیگری به «مبینا کلبادی» برای نمایش میم تعلق گرفت.

با رای هیات داوران از «فاطمه باذوق» بازیگر نمایش «دخترک و مجسمه» قدردانی به عمل آمد.

 بخش صحنه ای:

- رتبه اول بازیگری و کارگردانی و نیز رتبه دوم نویسندگی به یاسین رضوانی برای نمایش بی هوده رسید.

- رتبه اول بروشور برای نمایش پی نو به الهه بهبودی اعطا شد و از مجید شکری برای تهیه کنندگی و از رها شکری به خاطر خلاقیت در طرح و ایده برای نمایش تقدیر به عمل آمد.

-با رای داوران از مهسا آقایی برای بازیگری در نمایش کیلومتر 944 تقدیر شد.

پایان پیام/83026


https://gorganema.ir