18 دی 1402
93

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان گفت: ۱۱ پروژه نیمه تمام فرهنگی در گلستان با دو هزار و ۶۸۰ میلیارد ریال اعتبار تکمیل شده و بهره‌برداری می‌رسد.

تکمیل و بهره برداری ۱۱ پروژه نیمه تمام فرهنگی در گلستان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از گرگان، الهام‌ متین، شامگاه یکشنبه در نشست با مدیران کانون‌های فرهنگی هنری مساجد،  فعالان قرآنی و اصحاب فرهنگ و هنر گلستان اظهار کرد: ۱۱ پروژه نیمه تمام فرهنگی در  گلستان تکمیل و بهره برداری می شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان با اشاره به این که دولت در سفر دوم به استان برای اجرای پروژه های نیمه تمام فرهنگی دو هزار و ۶۸۰ میلیارد ریال اختصاص داده است، گفت: تکمیل ۱۱ پروژه نیمه تمام در دستور کار قرار دارد.

وی افزود: همچنین دولت علاوه بر این اعتبار مبلغ ۹۶۰ میلیارد ریال برای اجرا برنامه‌ها فرهنگی مصوب کرده است.

متین بیان کرد: امسال ۱۳۵ فقره تسهیلات با اعتبار بیش از 100 میلیارد ریال با همکاری اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان به هنرمندان گلستانی اختصاص یافت.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان متذکر شد: وظیفه هنرمند،  تنها در تولید اثر خلاصه نمی شود، بلکه باید بهره اقتصادی از آن داشته باشد و آن را به فروش برساندکه راه اندازی طرح بازارچه دائمی برای هنرمندان این امر را میسر می کند.

وی با اشاره به این‌ که‌ هفت هزار هنرمند در شاخه‌های مختلف در استان داریم، گفت: از طرح های جریان ساز و ابتکاری این هنرمندان در طرح قرارگاه شهید آوینی استقبال می کنیم.

پایان پیام/83022


https://gorganema.ir