01 بهمن 1402
49

استاندار گلستان گفت: تعداد ۲۴ نفر از قهرمانان و ورزشکاران گلستانی که در رشته‌های مختلف در سطح ملی و جهانی قهرمان شدند در راستای قانون جذب و استخدام، استخدام رسمی شدند.

۲۴ نفر از ورزشکاران گلستانی استخدام رسمی شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، علی‌محمد زنگانه صبح امروز در مراسم اهدای هدایای مقام معظم رهبری به مدال‌آفرینان گلستانی در بازی‌های آسیایی و پارا آسیایی هانگژو اظهارکرد: اتفاقات خوبی در حوزه کسب مدال در دو سال گذشته توسط ورزشکاران گلستانی در رشته‌های مختلف ورزشی رخ داده که نشان توجه دولت سیزدهم به امر ورزش و همت و غیرت ورزشکاران گلستانی است.

وی تصریح کرد: علی‌رغم امکانات محدود در گلستان و عدم اسپانسرهای قوی ، ورزشکاران گلستانی با اراده و همت بالا توانستند از ۷۲ مدال کسب شده در رشته‌های مختلف ورزشی در سال ۱۴۰۰ به ۴۵۸ مدال در امسال ارتقاء پیدا کنند.

استاندار گلستان با اشاره به اعتبارات سفر ریاست جمهوری به استان گلستان خاطرنشان کرد: در سفر نخست رئیس‌جمهور به گلستان مبلغ ۲۱۸ میلیارد تومان و در سفر دوم نیز ۳۰۰ میلیارد تومان (اعتبارات ورزشی به مراوه‌تپه) برای ایجاد زیرساخت‌های مناسب و تجهیز در این حوزه مصوب شده‌است.

وی ادامه داد: همچنین در یک اقدام بی‌سابقه مبلغ ۵۰ میلیارد تومان از محل اعتبارات توازن برای حوزه ورزش گلستان در نظر گرفته شده‌است.

زنگانه استعداد ورزش را یک ظرفیت ذاتی برای مردم گلستان برشمرد و گفت: مردم استان گلستان تقریبا در تمام رشته‌های ورزشی ظرفیت و استعداد ذاتی دارند و با توجه به اینکه استان گلستان، استان صنعتی نبوده و دارای اسپانسرهای قوی نیست، ورزشکاران توانستند با تلاش شبانه‌روزی افتخارات خوبی را برای استان کسب کنند.

وی بیان کرد: خوشبختانه تاکنون ۲۴ نفر از قهرمانان و ورزشکاران نامی گلستان موفق شدند از طریق قانون جذب و استخدام، استخدام رسمی شوند.

استاندار گلستان خاطرنشان کرد: در بدو دولت سیزدهم بیش از ۱۰۰ پروژه نیمه‌تمام ورزشی در استان گلستان وجود داشت که در این دولت تاکنون ۳۸ پروژه تکمیل و به بهره‌برداری رسیده‌است.

پایان پیام/۸۳۰۲۱


https://gorganema.ir