13 بهمن 1402
54

فرماندار ویژه شهرستان گنبدکاووس گفت: در سفر دوم رئیس‌جمهور به استان گلستان، مدیریت مجموعه سوارکاری گنبدکاووس به خود شهرستان واگذار شد.

مدیریت مجموعه سوارکاری گنبد به شهرستان واگذار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از گنبدکاووس، مهدی دهرویه در حاشیه دور افتخار سوارکاران گنبدی در مجموعه سوارکاری گنبدکاووس به‌مناسبت دهه فجر اظهارکرد: یکی از ره‌آوردهای سفر دوم ریاست جمهوری به استان گلستان، واگذاری مدیریت مجموعه سوارکاری به شهرستان گنبدکاووس بوده است.

وی تصریح کرد: مجموعه ورزشکاری سوارکاری گنبدکاووس که در خاورمیانه منحصر به فرد است و سالها در اختیار شرکت توسعه، تجهیز و نگهداری اماکن ورزشی قرار داشت؛ که پس از پیگیری‌ها و جمع‌بندی و بررسی‌های انجام شده در دومین سفر ریاست جمهوری مدیریت آن به استان گلستان و شهرستان گنبدکاووس واگذار شد.

فرماندار ویژه شهرستان گنبدکاووس خاطرنشان‌کرد: هم‌اکنون مدیریت این مجموعه در اختیار مجموعه مدیریتی شهرستان گنبدکاووس قرار گرفته و در صدد ارائه طرح و برنامه جامع برای اداره این مجموعه هستیم تا بهره‌برداران و سوارکاران بتوانند بهتر از قبل از امکانات آن بهره مند شوند.

گفتنی است اجرای دور افتخار سوارکاران و برپایی نمایشگاه صنایع دستی در مجموعه سوارکاری به‌مناسبت چهل‌و‌پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و آغاز دهه فجر با حضورفرماندار ویژه گنبدکاووس و برخی از مدیران شهرستان انجام شد.

پایان پیام/۸۳۰۲۱


https://gorganema.ir