14 تیر 1403
8

گرگان-معاون سیاسی،امنیتی واجتماعی استاندارگلستان با بیان اینکه در رسیدگی به تخلفات انتخاباتی هیچ فرقی نمی‌کند متخلف وابسته به کدام نامزد است، گفت: بدون هیچ اغماضی با متخلفین برخورد خواهد شد.

بدون هیچ اغماضی با متخلفان برخورد خواهد شد

به گزارش خبرنگار مهر، سیدعلی مهاجر شامگاه چهارشنبه در جلسه کمیسیون تخلفات استانداری گلستان اظهار کرد: در دوران انتخابات و تبلیغات انتخاباتی طبق قانون استفاده از ظرفیت‌های دولتی چه تجهیزاتی و امکاناتی و چه استفاده از عناوین دولتی به نفع نامزدهای انتخاباتی ممنوع بوده و در کمیسیون تخلفات بدون هیچ اغماضی با متخلفین برخورد خواهد شد.

وی افزود: نسبت به سلامت انتخابات و اجرای قانون با تمام توان امانت‌دار هستیم و هرگز خیانت در امانت نخواهیم کرد و با هیچ‌کس تعارف نداریم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان گفت: گزارشات یک طرفه‌ای که به کمیسیون ارجاع می‌شود نشان از هدف‌دار بودن آنها دارد لذا همه گزارشات و مستندات به دقت بررسی و صحت و سقم آن مشخص شود.

وی یادآور شد: هیچ گزارش بدون مستندات معتبر نیست و مطمئناً هر حکمی که صادر می‌شود از روی مستندات معتبر و بر اساس قانون صادر خواهد شد.

مهاجر اظهار کرد: خود را در محضر خدا می‌بینیم و در صدور احکام برای ما هیچ تفاوتی ندارد که متخلف وابسته به کدام یک از نامزدهای انتخاباتی است.

وی یادآور شد: در ستاد انتخابات نیز همان‌گونه که زنگانه استاندار گلستان تاکید کرده است، همه ملاحظات برای حفظ سلامت انتخابات اندیشیده شده و هیچ کوتاهی و قصوری در این خصوص هیچیک از عوامل پذیرفته نیست.


https://gorganema.ir