03 شهریور 1403
31

مسئول هماهنگی موکب‌های دلدادگان اربعین در گلستان با اشاره به حضور پررنگ دهه هشتادی‌ها و دهه نودی‌ها در برپایی موکب‌های اربعین گفت: بیش از 320 موکب این روزها و شب‌ها در استان مشغل خدمات‌رسانی به عزاداران حسینی هستند.

خدمات‌رسانی ۳۲۰ موکب به عزاداران اربعین در گرگان
- اخبار استانها -

نوروز نودهی در گفت‌وگو با خبرگزاری تسنیم در گرگان اظهارداشت: اغلب مواکب اربعین در سطح استان فعالیت خود را از روز پنج شنبه یکم شهریورماه آغاز کرده‌اند و این روزها و شب‌ها مشغول خدمات رسانی به عزاداران حسینی هستند.

مسئول هماهنگی مواکب دلدادگان اربعین در گلستان گفت: برای خدمات رسانی به مردم استان در ایام اربعین امسال 320 موکب در شهرهای مختلف ساماندهی شده‌اند که در گرگان این مواکب در خیابان اربعین برپا شده است.

وی با بیان اینکه حدود 170 موکب در مرکز استان با فعالیت‌های متنوع در خیابان اربعین مشغول خدمات رسانی به مردم هستند، گفت: عمده موکب‌ها در زمینه پذیرایی از عزاداران حسینی فعالیت می‌کنند و در کنار آنها موکب‌های مربوط به کودکان، غرفه‌های فرهنگی، پاسخگویی به شبهات، مشاوره خانواده و حقوقی، پزشکی و سلامت و غیره نیز مشغول خدمات رسانی هستند.

نودهی بیان داشت: امسال با مشارکت گروه جهادی دانشگاه علوم پزشکی درمانگاه تخصصی در خیابان اربعین گرگان راه اندازی شده است. همچنین 28 غرفه نیز خدمات پزشکی از جمله دندان پزشکی و چشم پزشکی را به مردم ارائه می‌دهند.

وی یکی از مهم‌ترین جلوه‌ها در خیابان اربعین را حضور پرشور دهه هشتادی‌ها و نودی‌ها در موکب‌داری و خدمات رسانی به عزاداران اباعبدالله الحسین (ع) عنوان کرد و گفت: موکب‌های خیابان اربعین از ساعت 17 تا 22:30 هر شب در انتهای خیابان رازی ( کانون طه) که به نام اربعین نامگذاری شده است، میزبان مردم از سراسر استان است.

انتهای پیام/582


https://gorganema.ir