03 شهریور 1403
25

مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری گلستان از افزایش بیش از سه هزار و 900 میلیارد تومان بودجه شهرداری‌ها در استان خبر داد.

افزایش ۳۹۰۰ میلیاردی بودجه‌ شهرداری‌ها در گلستان
- اخبار استانها -

سیدمحسن حسینی در گفت‌وگو با خبرگزاری تسنیم در گرگان اظهارداشت: در هفته دولت امسال 285 پروژه عمرانی، خدماتی و سرمایه‌گذاری با بیش از یکهزار میلیارد تومان در شهرهای استان افتتاح یا عملیات اجرایی آنها آغاز می‌شود.

مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری گلستان افزود: از این تعداد  239 پروژه با صرف بودجه 720 میلیارد تومان در شهرهای استان به بهره برداری می‌رسد و همچنین عملیات اجرایی 46 پروژه نیز با پیش بینی بودجه 320 میلیارد تومان آغاز خواهد شد.

وی با بیان اینکه در دولت سیزدهم در حوزه شهرداری‌ها نیز اتفاقات خوبی رخ داده است، گفت: بودجه شهرداری‌های استان در شروع به کار دولت سیزدهم حدود یک هزار و 900 میلیارد تومان بود که سال گذشته این رقم به سه هزار و 900 میلیارد تومان افزایش پیدا کرد. 

حسینی با اشاره به رشد به رشد 3 هزار و 900 میلیارد تومانی بودجه شهرداری‌های استان خاطرنشان کرد: برای امسال پیش بینی بودجه شهرداری‌های استان بالغ بر پنج هزار و 800 میلیارد تومان است.

وی با اشاره به خدمات رسانی 36 شهرداری در استان به شهروندان گفت: در حال حاضر 36 شهرداری در استان در حال خدمت هستند که دو شهرداری کرند و ینقاق در دولت سیزدهم ایجاد شده است. همچنین در این دولت 10 مورد ارتقای درجه شهرداری‌های استان اتفاق افتاد.

مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری گلستان با اشاره به برخورد با تخلفات در شهرداری‌ها گفت: در این مدت 45 جلسه شورای حل اختلاف شوراهای استان به ریاست استاندار تشکیل و به 150 پرونده رسیدگی شد.

وی افزود: در دولت سیزدهم برای خریداری 46 دستگاه انواع ماشین‌آلات به شهرداری‌ها کمک شد و 37 هزار تن قیر رایگان نیز برای اجرای نهضت آسفالت به شهرداری‌های استان اختصاص یافت.

انتهای پیام/581/.


https://gorganema.ir