07 شهریور 1403
26

استاندار گلستان، گفت: در دولت سیزدهم طرح نهضت ملی مسکن، یکی از برنامه‌های محوری بود و در استان گلستان نیز برای 62 هزار واحد مسکونی شهری و روستایی، پروانه ساخت صادر شده است.

ساخت ۶۲ هزار واحد در طرح نهضت ملی مسکن در گلستان
- اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گرگان، علی‌محمد زنگانه ظهر امروز در مراسم افتتاح متمرکز پروژه‌های عمرانی و اقتصادی شهرستان گنبدکاووس، اظهار داشت: در هفته دولت امسال یک هزار و 913 پروژه و طرح با اعتبار 16 هزار و 903 میلیارد تومان افتتاح یا عملیات اجرایی آنها آغاز شده است.

استاندار گلستان گفت: یک هزار و 581  پروژه عمرانی با هشت هزار و 594 میلیارد تومان و 127 طرح اقتصادی و اشتغال‌زایی با سرمایه‌گذاری چهار هزار و 14 میلیارد تومان در این هفته افتتاح و همچنین عملیات اجرایی 202 پروژه عمرانی با اعتبار چهار هزار و 176 میلیارد تومان و سه طرح اقتصادی و اشتغالزایی با 118 میلیارد تومان سرمایه‌گذاری نیز شروع شد.

وی افزود: طرح‌های پیشرفت و آبادانی و توسعه استان با همراهی و همکاری نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی با قوت در حال اجرا است و تلاش می‌کنیم تا قدمی برای توسعه  و رفع مشکلات استان برداریم.

زنگانه با اشاره افتتاح متمرکز پروژه‌های بنیادمسکن بیان داشت: در دولت سیزدهم طرح نهضت ملی مسکن، یکی از برنامه‌های محوری بود و در استان گلستان نیز برای 62 هزار واحد مسکونی شهری و روستایی، پروانه ساخت صادر شده است. در حوزه روستایی پروانه 20 هزار واحد مسکونی صادر و 17 هزار واحد نیز به مرحله انعقاد قرارداد رسیده و عملیات اجرایی آنها آغاز شده است.

وی گفت: همچنین از این تعداد بیش از 10 هزار واحد مسکونی به مرحله سفت‌کاری رسیده و در دولت سیزدهم 5 هزار واحد مسکونی نیز تحویل روستاییان شده است.

استاندار گلستان خاطرنشان کرد: امروز همچنین 177 طرح هادی در استان به صورت متمرکز به بهره برداری رسید که 21 طرح در روستاهای شهرستان گنبدکاووس بوده است. همچنین نوسازی 2 هزار و 700 واحد مسکونی نیز در روستاهای این شهرستان شروع شده که امروز 318‌اُمین واحد مسکونی که از دهه فجر پارسال تاکنون نوسازی شده است به بهره برداری رسید.

انتهای پیام/582/


https://gorganema.ir