11 شهریور 1403
20

عضو مجمع نمایندگان گلستان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مزیت اصلی گرگان برای توسعه اقتصادی، گردشگری است، بر ضرورت احداث تله کابین در این شهر تأکید کرد.

ضرورت احداث تله‌کابین/ عده‌ای چوب لای چرخ می‌گذارند
- اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم در گرگان، رمضانعلی سنگدوینی در نشست با اعضای مدیران شهری گرگان با بیان اینکه شهروندان از وضعیت کنونی راضی نیستند، اظهار داشت: بسیاری از موضوعات و پروژه‌های مهم در شهر گرگان، به عنوان یک گره باقی مانده است و مدیران شهری باید تصمیم جدی برای رفع مشکلات و مسائل مربوط به این پروژه‌ها بگیرند.

نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه باید از ظرفیت بخش خصوصی برای اجرای پروژه‌ها بهره گرفت، گفت: منابع دولتی با محدودیت زیادی برای اجرای پروژه‌های جدید و تکمیل پروژه‌هایی که در گذشته آغاز شده، مواجه است و شهرداری نیز از نظر مالی توان چندانی برای اجرای پروژه‌ها ندارد.

وی اضافه کرد: مهم‌ترین موضوع این است که از سرمایه‌گذار بخش خصوصی حمایت شود نه اینکه امنیت سرمایه‌گذاری در استان و شهر گرگان آنقدر پایین باشد که سرمایه‌گذاران تمایلی برای حضور نداشته باشند.

سنگدوینی به مشکلات پروژه شهربازی گرگان اشاره کرد و گفت: اگر این پروژه در زمان و موعد مقرر اجرایی می‌شد هزینه‌های آن به مراتب کمتر از امروز بود. اگر بخش خصوصی در این پروژه مشارکت داشت یا کل پروژه در اختیار بخش خصوصی بود به طور قطع تا امروز به نتیجه می‌رسید و مردم نیز از آن برخوردار می‌شدند.

وی با بیان اینکه مزیت اصلی گرگان در حوزه گردشگری است، خاطرنشان کرد: حدود 35 سال است که موضوع احداث تله کابین در گرگان مطرح است اما عده‌ای چوب لای چرخ می‌گذارند و اجازه نمی‌دهند این پروژه احداث شود.

عضو مجمع نمایندگان گلستان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به جلسه‌ای که برخی از نمایندگان با وزیر راه و شهرسازی داشتند، گفت: در همان جلسه بررسی برنامه‌های وزرای پیشنهادی دولت، به خانم مالواجرد تأکید کردم اولین موضوعی که وقتی به وزارت برسد، مطالبه خواهیم کرد موضوع تله‌کابین گرگان است. باید کسانی که چوب لای چرخ می‌گذارند قلع و قمع شوند. مگر می‌شود در شهری که مزیت اصلی‌اش گردشگری است، عده‌ای اجازه ندهند که پروژه‌های زیرساختی این حوزه اجرا نشود.

وی گفت: به عنوان نماینده مردم این شهر حتما از وزیر راه و شهرسازی و رئیس جمهور اجرای تله کابین گرگان را مطالبه خواهیم کرد و اجازه نخواهیم داد که جلوی توسعه و رونق مرکز استان گرفته شود.

انتهای پیام/582/


https://gorganema.ir