03 آبان 1403
4

در پی وقوع حادثه در پارکینگ خودروهای فرسوده در جاده گرگان به آق قلا (قربان آباد) تعداد زیادی از خودروهای فرسوده در آتش سوخت.

آتش‌سوزی گسترده در پارکینگ خودروهای فرسوده در گلستان
- اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گرگان، شب گذشته پارکینگ خودروهای فرسوده واقع در قربان‌آباد (در محور گرگان به آق قلا) دچار آتش‌سوزی گسترده شد. حجم و گستردگی آتش به قدری زیاد بود که از فاصله دور هم این آتش سوزی قابل مشاهده بود.

 رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری گرگان در پیگیری خبرگزاری تسنیم درباره این حادثه اظهار کرد: در ساعت 22 و 48 دقیقه طی تماس نگهبان پارکینگ خودروهای فرسوده با سامانه 125 مبنی بر وقوع آتش سوزی در این پارکینگ، تیم عملیاتی از ایستگاه یک به محل حادثه واقع در روستای قربان آباد اعزام شدند.

موسی الرضا صفری گفت: با توجه به گستردگی حریق و به درخواست تیم عملیاتی یک دستگاه خودروی سنگین آبرسان از ایستگاه شماره یک و یک تیم عملیاتی از آتش نشانی آق قلا جهت کمک در عملیات اطفاء به محل اعزام شد. تیم‌های عملیاتی آتش نشانی گرگان پس از حضور در محل حادثه به سرعت با اتصال چند حلقه شلنگ و سرنازل به پمپ‌های آبرسان از چند جهت اقدام به عملیات اطفا کردند و توانستند این آتش سوزی گسترده را در بامداد امروز مهار و محل را ایمن سازی کنند.

به گفته وی در این حادثه مقدار زیادی ضایعات و لاستیک‌های فرسوده به‌علاوه چند دستگاه خودرو مستهلک در حدود یک هکتار از فضای پارکینگ دچار آتش‌سوزی شدند. خوشبختانه این حادثه مصدومی نداشته و علت حادثه توسط کارشناسان در دست بررسی است.

انتهای پیام/582


https://gorganema.ir