29 مرداد 1403
25

معاون عمرانی استاندار گلستان با اشاره به اختصاص 20 میلیارد تومان اعتبار به پروژه سالن 6 هزار نفری گرگان گفت: این پروژه در اولویت طرح‌های مولدسازی وزارت ورزش و جوانان قرار دارد.

سالن‌ ۶ هزار نفری گرگان با مولدسازی تکمیل می‌شود
- اخبار استانها -

مهدی محیایی در گفت‌وگو با خبرنگا‌ر خبرگزاری تسنیم در گرگان اظهار داشت: احداث سالن 6 هزار نفری گرگان سال 1386 با هدف برگزاری ورزش‌هایی مانند بسکتبال، والیبال، فوتسال و غیره کلنگ زنی شد اما پس از مدتی با اجرای بخشی از فونداسیون و بخشی از ستون‌های طبقه همکف، رها شد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری گلستان با بیان اینکه در ابتدای دولت سیزدهم پیشرفت فیزیکی پروژه بعد از گذشت 14 سال حدود 18 درصد بود، گفت: در سفر دولت سیزدهم به استان گلستان یکی از پروژه‌های مهم و اولویت‌دار، تکمیل سالن 6 هزار نفری گرگان بود که 150 میلیارد تومان اعتبار برای آن در نظر گرفته شده بود.

وی بیان داشت: تا کنون از محل اعتبارات سفر اول دولت سیزدهم به گلستان 20 میلیارد تومان اعتبار به این پروژه اختصاص یافت و پیشرفت فیزیکی این سالن ورزشی را به 30 درصد افزایش داد.

محیایی ادامه داد: با پیگیری‌هایی که از سوی استان صورت گرفت تکمیل سالن 6 هزار نفری گرگان در اولویت وزارت ورزش و جوانان قرار گرفت.

وی گفت: اعتباری که در سفر دولت سیزدهم برای این پروژه مصوب شد برای ازسرگیری عملیات اجرایی آن بوده و اصل پروژه نیز از طریق مولدسازی ( از محل فروش دارایی‌های وزارت ورزش و جوانان) تکمیل خواهد شد و در اولویت پروژه‌های مولدسازی این وزارت خانه است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری گلستان خاطرنشان کرد: با اشاره به تیمداری حرفه‌ای در رشته بسکتبال در شهر گرگان و حضور در سطح لیگ کشوری و جام باشگاه‌های آسیا، تکمیل سالن 6 هزار نفری گرگان اهمیت زیادی دارد.

انتهای پیام/582/.


https://gorganema.ir