17 شهریور 1403
18

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گلستان با اشاره به جابه جایی بیش از 7 هزار زائر گلستانی حرم رضوی گفت: طرح جابه جایی زائران حرم رضوی تا 17 شهریور ماه ادامه دارد.

جابه‌جایی زائران رضوی تا ۱۷ شهریور ادامه دارد
- اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گرگان، عادل مصدقی با اشاره به تمهیداتی که اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان برای ارائه خدمات به زائران حرم رضوی پیش بینی کرده است، اظهار کرد: از نهم شهریورماه جاری تاکنون چهار هزار و 678 نفر در قالب 303 سفر به مشهد مقدس اعزام شدند وفتند و دو هزار و 536 نفر در قالب 155 سفر به استان بازگشتند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گلستان با اشاره به جابه‌جایی بیش از 7 هزار زائر حرم مطهر رضوی ادامه داد: از این تعداد یک هزار و 491 نفر در قالب 90 سفر با مینی بوس و 25 مسافر هم طی 6 سفر با سواری و بقیه با اتوبوس به مشهد مقدس اعزام شده‌اند. 

وی خاطرنشان کرد: طرح جابه جایی زائران حرم رضوی بدون هیچ گونه مشکل و دغدغه در حال اجرا است و در صورتی که زائران برای بازگشت مشکلی داشتند با تلفن گویای 141 تماس بگیرند.

مصدقی همچنین تأکید کرد که جابه جایی زائران رضوی تا 17 شهریور ماه ادامه خواهد داشت و ناوگان حمل و نقل عمومی استان در حال خدمت رسانی بی وقفه به زائران است.

انتهای پیام/582


https://gorganema.ir