19 شهریور 1403
15

مجوز تیم‌داری شهرداری گرگان در لیگ برتر بسکتبال و بودجه این تیم، در یکی دو هفته اخیر از سوی شورای شهر مصوب شد و با مشخص شدن سرمربی، کار جذب بازیکنان نیز  آغاز شده است.

رونمایی از بازیکنان جدید تیم بستکبال شهرداری گرگان +تصاویر
- اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گرگان، پس از حرف و حدیث‌های بسیار و موضع‌گیری ورزشکاران رشته‌های غیر از بسکتبال مبنی بر تبعیض و بی‌توجهی مدیریت شهری به سایر رشته‌های ورزشی، تیم بسکتبال شهرداری کم کم در حال شکل گرفتن است.

صالح مخدومی که یکی دو هفته قبل به سرمربی‌گری این تیم انتخاب شده، قرار است با هادی دهقان، مجتبی بنی عقیل و اشکان بنی کمالی به عنوان کمک‌های اول و دوم و آنالیزور  در قالب کادر فنی، تیم بسکتبال شهرداری گرگان را برای حضور در رقابت‌های لیگ برتر ایران و باشگاه‌های آسیا آماده کنند.

در روزهای باقی مانده تا شروع رقابت‌های سوپرلیگ بسکتبال ایران در فصل پیش رو، جذب بازیکن و تمدید قرارداد با تعدادی از بازیکنان فصل گذشته در اولویت قرار دارد.

البته در شرایطی که بودجه تیم برای فصل پیش رو از 81 میلیارد تومانی که در فصل قبل هزینه شد به 45 میلیارد تومان رسیده، کار برای جذب بازیکن نیز کمی سخت‌تر شده است.

براساس گزارش‌های رسمی تا کنون پیتر گریگوریان، جلال آقامیری فوروارد قدرتی و شوتیست فصل گذشته کاله آمل، میثم میرزایی سنتر ملی پوش بسکتبال، امیرحسین یازرلو از ملی‌پوشان تیم بسکتبال و مبین شیخی گارد راس بومی برای فصل جدید به تیم بسکتبال شهرداری گرگان پیوسته‌اند.

هرچند برخی اخبار غیررسمی نیز حکایت از رایزنی‌ها و مذاکرات با برخی بازیکنان دیگر دارد. از جمله بازیکنانی که گفته می‌شود مدیران تیم شهرداری گرگان با او وارد مذاکره شده‌اند ارسلان کاظمی، کاپیتان فصل قبل این تیم است.

در کنار آن گفته شده با مسعود سلیمانی، امیرحسین آذری، نصرت یازرلو، کیوان ریاعی، امیر صدیقی، امیرعلی قلی زاده و اصغر کاردوست نیز گفت‌وگوهایی انجام شده است و به زودی اخبار رسمی از جذب برخی از این بازیکنان اطلاع رسانی خواهد شد.

فصل جدید سوپرلیگ بسکتبال ایران از 29 شهریورماه آغاز می‌شود و شهرداری گرگان که سابقه چند دوره قهرمانی و نایب قهرمانی و چهارمی رقابت‌های آسیایی را دارد خود را برای حضوری قدرتمند در این مسابقات آماده می‌کند.

انتهای پیام/582


https://gorganema.ir