19 شهریور 1403
17

نماینده مردم گرگان و آق‌قلا در مجلس شورای اسلامی گفت: نخستین و مهم‌ترین مطالبه ورزشکاران و جوانان شهر گرگان از وزیر ورزش و جوانان، تکمیل پروژه سالن 6 هزار نفری گرگان است.

زیرساخت‌های ورزشی استان گلستان شرایط خوبی ندارد
- اخبار استانها -

رمضانعلی سنگدوینی در گفت‌وگو با خبرگزاری تسنیم ‌اظهارکرد: هرچند اقدامات خوبی در خصوص بهبود سرانه‌های ورزشی در شهرها و روستاها انجام شده است اما زیرساخت‌های ورزشی در استان از جمله شهرستان‌های گرگان و آق‌قلا شرایط خوبی ندارد. 

نماینده مردم گرگان و آق‌قلا در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه سالن 6 هزار نفری گرگان یکی از پروژه‌های مهم اما نیمه کاره ورزشی استان است، گفت: در سفر اول دولت سیزدهم به استان گلستان مبلغی بیش از 150 میلیارد تومان برای این پروژه مصوب شد که بخشی از آن اختصاص پیدا کرده است.

وی ادامه داد: پس از بیشتر از یک دهه این پروژه در حال حاضر حدود 25 درصد پیشرفت فیزیکی دارد که به هیچ وجه قابل قبول نیست و همه ارکان استان باید کمک کنند تا این پروژه با توجه به نیاز مرکز استان به یک سالن بزرگ ورزشی، تکمیل شود.

سنگدوینی خاطرنشان کرد: اولین و مهم‌ترین مطالبه ورزشکاران و جوانان از وزیر ورزش و جوانان، تکمیل سالن 6 هزار نفری گرگان است که البته این موضوع را به صورت شفاهی از آقای دنیامالی درخواست کردیم.

وی بیان کرد: در عین حال در روستاهای شهرستان‌های گرگان و آق قلا نیز احداث سالن‌های ورزشی، زمین‌های چمن مصنوعی و غیره نیز در دستور کار قرار دارد و طبق قولی که مدیرکل ورزش و جوانان استان داده است بیش از 10 زمین ورزشی در روستاها به زودی به بهره برداری خواهد رسید.

انتهای پیام/582/.


https://gorganema.ir