20 شهریور 1403
18

مدیرکل کمیته امداد امام گلستان با بیان اینکه در فعالیت حدود سه ساله دولت سیزدهم بیش از 20 هزار شغل برای مددجویان امدد در استان ایجاد شده است، گفت: برای امسال نیز حدود یک هزار میلیارد تومان تسهیلات برای اشتغال مددجویان پیش‌بینی شده است.

اختصاص ۱۰۰۰ میلیارد تومان تسهیلات برای اشتغال مددجویان
- اخبار استانها -

عیسی بابایی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در گرگان، اظهار داشت: اشتغال در کنار مسکن جزو مهم‌ترین دغدغه‌های مددجویان امداد است و سیاست‌های حمایتی در سال‌های اخیر، توانمندسازی افراد تحت پوشش بوده است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) گلستان با اشاره به توجه ویژه دولت سیزدهم به اشتغال مددجویان امداد یادآور شد: در حدود سه سال فعالیت دولت سیزدهم بیش از 20 هزار شغل برای مددجویان گلستانی ایجاد شد.

وی افزود: برای سال جاری نیز بیش از یک هزار میلیارد تومان تسهیلات اشتغال‌زایی برای توانمندسازی اقتصادی مددجویان پیش‌بینی شده است که امیدواریم با جذب این منابع شاهد تحقق تعهد اشتغال در این بخش باشیم.

بابایی خاطرنشان کرد: در حال حاضر بیش از 6 هزار پرونده درخواست استفاده از تسهیلات اشتغال‌زایی برای مددجویان و متقاضیان دهک‌های یک تا پنج که تحت پوشش نیستند، تشکیل شده و آماده ارسال به بانک‌ها است.

وی افزود: مبلغ تسهیلات اشتغال‌زایی امداد برای مددجویان 150 میلیون تومان است که با توجه به بالا رفتن هزینه‌ها، به دنبال این هستیم تا با همراهی مجمع نمایندگان استان و رایزنی با بانک‌ها، مبلغ تسهیلات را افزایش دهیم.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) گلستان، گفت: از ابتدای امسال تاکنون حدود 15 درصد اعتبارات اشتغال‌زایی مددجویان امداد در استان جذب شد و با جلسه‌ای با بانک‌های استان داشتیم، امیدواریم پرداخت تسهیلات در نیمه دوم سال، سرعت بیشتری بگیرد و شاهد جذب کامل تسهیلات باشیم.

انتهای پیام/582/


https://gorganema.ir