20 شهریور 1403
18

فرمانده سپاه نینوا گلستان با بیان اینکه موفقیت دولت‌ها، موفقیت نظام اسلامی است، تصریح کرد که هیچ کسی نباید منتظر زمین خوردن دولت باشد و بعد به آن افتخار کند؛ این خیانت است.

موفقیت دولت‌ها موفقیت نظام اسلامی است
- اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گرگان، سردار علی ملک‌شاهکوهی ظهر امروز در نشست با تعدادی از اصحاب رسانه و مسئولان کانون‌های بسیج رسانه استان با اشاره به نقش اثرگذار رسانه‌ها در توسعه استان، اظهار داشت: بخشی از توفیقاتی که در استان به دست آمده ناشی از تلاش‌ها و مطالبه‌گری رسانه‌ها و خبرنگاران است.

فرمانده سپاه نینوای استان گلستان خاطرنشان کرد: همه ما مکلف هستیم تا وظایف خود را در هر جایگاهی که قرار داریم نسبت به انقلاب اسلامی انجام دهیم. امروز نیز بیش از هر زمان دیگری جامعه نیازمند همدلی است و همه به ویژه رسانه‌ها باید به ایجاد همدلی کمک کنند.

وی با بیان اینکه موفقیت هر دولتی موفقیت مجموعه نظام است، عنوان کرد: همانگونه که رهبر انقلاب تصریح کرده‌اند موفقیت دولت موفقیت همه ما است. دولت شهید رئیسی موفقیت‌هایی را به دست آورد که سبب افتخار نظام اسلامی شد و اگر دولت جدید هم موفق شود به معنای موفقیت نظام اسلامی است.

ملک‌شاهکوهی تصریح کرد که هیچ کسی نباید منتظر شد تا دولت زمین بخورد و بعد به آن افتخار کند، این خیانت به این نظام است. موفقیت دولت چهاردهم به پای یک جناح و یک حزب نوشته نخواهد شد، بلکه همه مجموعه نظام در این موفقیت نقش دارند.

وی با بیان اینکه در دولت سیزدهم، شاهد خدمات کم‌نظیری در استان گلستان بوده‌ایم، گفت: شهید آیت‌الله رئیسی در 33 ماه فعالیت خود در جایگاه ریاست جمهوری دو بار به استان گلستان سفر کرد و اقداماتی کم نظیر در این استان انجام شد.

فرمانده سپاه نینوا استان ادامه داد: انتظار این است اصحاب رسانه و صاحب قلم در بیان اقدامات دولت سیزدهم انصاف داشته باشند. متاسفانه در برخی اظهارنظرها و مطالب که عمدتا در فضای مجازی منتشر می‌شود شاهد این بی‌انصافی‌ها در حق دولت هستیم.

وی بر دلسرد نشدن جبهه انقلاب تأکید کرد و گفت: دولت‌ها می‌آیند و می‌روند مهم مأموریتی است که برای حفظ و تقویت انقلاب اسلامی برعهده داریم.

انتهای پیام/582/


https://gorganema.ir