22 شهریور 1403
14

هجدهمین یادواره شهدای غرب و شمال‌غرب کشور به میزبانی شهرستان کردکوی ( استان گلستان) با حضور رزمندگان 8 سال دفاع مقدس، خانواده‌های معظم شهدا و مردم قدرشناس و شهیدپرور استان برگزار شد.

برگزاری یادواره شهدای غرب‌وشمال‌غرب کشور + تصاویر
- اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گرگان، هجدهمین یادواره شهدای غرب و شمال‌غرب کشور در استان گلستان پیش از ظهر امروز در شهرستان کردکوی برگزار شد.در این یادواره بزرگ رزمندگان دوران هشت سال دفاع مقدس از استان‌های گلستان، مازندران، گیلان و کردستان نیز حضور داشتند. همچنین این مراسم با استقبال مردم قدرشناس و شهیدپرور شهرها و روستاهای استان به ویژه مردم غرب استان برگزار شد.

مصلی نماز جمعه شهرستان کردکوی از صبح امروز میزبان خانواده‌های معظم شهدا و رزمندگان دوران دفاع مقدس بود. برخی از خانواده‌ها، تصاویری از شهدای گرانقدر خود را در این مراسم بر روی دست گرفته بودند.

حاج اصغر صادق‌نژاد نیز در این یادواره شهدا که همزمان با سالروز شهادت امام حسن عسگری (ع) برگزار شده است، به مرثیه‌خوانی پرداخت. رونمایی از چند جلد کتاب در حوزه ایثار و شهادت با همکاری بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و بنیاد شهید و امور ایثارگران نیز از دیگر بخش‌های این یادواره شهدا بود.

انتهای پیام/582/.


https://gorganema.ir